بررسی رابطه سبک رهبری مدیران کتابخانه‌ها و میزان خلاقیت آنان (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه تهران)

فاطمه زندیان؛ مریم جان محمدی؛ محمد حسن زاده

دوره 4، شماره 13 ، بهمن 1396، ، صفحه 85-106

https://doi.org/10.22054/jks.2018.32423.1185

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، مطالعه سبک مدیریت حاکم بر کتابخانه‌های دانشگاه تهران از دیدگاه مدیران و کارکنان و تبیین رابطه بین سبک رهبری مدیران با خلاقیت آنان بود. برای ارزیابی مؤلفه‌های مذکور از پژوهش پیمایشی استفاده شد. جامعه آماری شامل تمامی کارکنان و مدیران کتابخانه‌های وابسته به دانشگاه تهران در شهر تهران بود که 110 نفر کارمند و ...  بیشتر