نقش برنامه‌‎ریزی استراتژیک بر مدیریت پروژه درکسب‌و‌کارهای نوین اطلاعاتی از دیدگاه صاحبان مشاغل الکترونیک (مطالعه موردی: وب‎سایت‌‎های داده‌کاوان هوشمند و راهبری اصیل)

زهره دوگچی؛ محمدجواد تاجیک

دوره 9، شماره 32 ، مهر 1401، ، صفحه 163-189

https://doi.org/10.22054/jks.2021.63615.1469

چکیده
  هدف مطالعه نقش برنامه‏‌ریزی استراتژیک بر مدیریت پروژه‎ در کسب‌وکارهای نوین اطلاعاتی جهت بهبود اثربخشی و کارایی عملکرد پروژه به‌‎ویژه در وب‎سایت‌های داده ‌کاوان هوشمند و راهبری اصیل بود. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به روش توصیفی- پیمایشی بوده است. جامعه آماری شامل 90 نفر از صاحبان مشاغل الکترونیک می‌شد که به عنوان نمونه ...  بیشتر