مطالعه نقش آموزگاران در بهبود کتاب‌خوانی دانش‌آموزان مقطع ابتدائی استان مازندران

امیررضا اصنافی؛ محسن حاجی زین العابدینی؛ محترمه دانشمند

دوره 5، شماره 14 ، اردیبهشت 1397، ، صفحه 99-117

https://doi.org/10.22054/jks.2019.36998.1206

چکیده
  پژوهش حاضر، با هدف شناسایی نقش آموزگاران در بهبود کتاب­خوانی دانش‌‌‌‌آموزان مقطع ابتدائی استان مازندران صورت گرفته است. روش پژوهش، پیمایشی و ازنظر هدف کاربردی بود. برای جمع­آوری داده­ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روش آماری پژوهش آزمون تی استیودنت تک نمونه بود. جامعه آماری پژوهش، آموزگاران مدارس ابتدائی استان مازندران ...  بیشتر