ارزیابی پیشینه‌‌های پژوهش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینه‌نویسی درسال‌های 1398- 1393

ناهید شاه ویسی؛ غلامرضا حیدری؛ ,وکیل احمدی

دوره 8، شماره 26 ، فروردین 1400، ، صفحه 79-102

https://doi.org/10.22054/jks.2021.58049.1404

چکیده
  پژوهش حاضر به تحلیل بخش پیشینه ­ی پژوهش پایان­ نامه ­های کارشناسی ارشد پنج رشته ­ی علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم اجتماعی، روان­شناسی، علوم سیاسی و مشاوره در سال­های 1393 تا 1398 دانشکده­ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی پرداخت. این پژوهش با روش تحلیل محتوای کمی از نوع کاربردی، 140 عنوان پایان­نامه مورد بررسی گرفت. ابزار ...  بیشتر

رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان‌نامه‌ها از سال1393- 1398

امین زارع؛ سارا بهرامی نیا؛ ثریا زنگنه

دوره 7، شماره 25 ، دی 1399، ، صفحه 175-196

https://doi.org/10.22054/jks.2020.49178.1264

چکیده
  هدف این پژوهش، تحلیل رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان­‌نامه­‌ها از سال1393 تا 1398 بود. پژوهش حاضر از نوع پژوهش‌های تحلیل استنادی و مقطعی و براساس شیوه گردآوری داده‌­ها از نوع کتابخانه­‌ای است. جامعه پژوهش کلیۀ پایان‌نامه­‌های دفاع شده دانشجویان دانشگاه رازی در سال­های 1393 تا 1398 که جمعاً 3854 پایان­‌نامه ...  بیشتر

بررسی رابطه‌ی بین مهارت‌های چندزبانگی و رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی

ثریا زنگنه؛ امین زارع؛ محمود مرادی

دوره 7، شماره 24 ، مهر 1399، ، صفحه 75-109

https://doi.org/10.22054/jks.2020.54979.1364

چکیده
  هدف پژوهش بررسی رابطه ­ی بین مهارت­ های چندزبانگی و رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی است. پژوهش از نوع پژوهش ­های کاربردی است که از لحاظ شیوه­ ی انجام به روش توصیفی-تحلیلی و پیمایشی انجام شد. جامعه ­ی آماری تمام دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی بود که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1396-1395مشغول به تحصیل بودند. ...  بیشتر