آ

  • آسیب‎‌رسانی بررسی شیوه‌های سرقت و آسیب‌‎رسانی به منابع کتابخانه‌‎ای و عوامل مؤثر بر آن‌‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]

  • آموزش عالی طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگی‌نامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]

  • آموزش عالی ایران طراحی مدل تجاری‌سازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاری‌سازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]

ا

  • ایران‬‬‬‬‬ بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]

  • ارزیابی تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]

  • ارزیابی ارزیابی جنبه‌های فنی کتابخانه‌ دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]

  • ارزیابی کارکرد ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]

  • استان گیلان امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]

  • استان مازندران ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]

  • اشتراک دانش بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]

  • اعضای هیات علمی بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]

  • الگوی مرجع دلوس تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]

  • امکان‌سنجی امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]

  • انستیتو پاستور ارزیابی جنبه‌های فنی کتابخانه‌ دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]

  • انگیزش شغلی بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شاهین‌دژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]

ب

  • بار عاملی بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهره‌گیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]

  • بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]

  • بازنمون دانش تغییر در مفاهیم دانش: نگاهی به ضرورت تکامل هستی شناسی ها [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 101-120]

  • برچسب‌گذاری بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • برونداد علمی برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]

  • بیوانفورماتیک تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

پ

  • پایگاه استنادی اسکوپوس برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]

  • پایگاه استنادی اسکوپوس بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]

  • پایگاه اطلاعاتی لیستا بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • پایگاه مجموعه هسته علوم تحت وب ترسیم شبکه هم‌ تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]

  • پایگاههای اطلاعاتی بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]

  • پایگاه وب آو ساینس برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]

  • پایگاه وب آو ساینس تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وب‌آو‌ساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]

  • پرسشنامه رهبری دانش ویتالا اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعه‌ای در دانشگاه‌های شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]

  • پزشکی مولکولی تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

  • پژوهشگاه‌های علوم انسانی تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]

ت

  • تبریز بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]

  • تجاری سازی دانش طراحی مدل تجاری‌سازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاری‌سازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]

  • تحلیل اهمیت-عملکرد (IPA) بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهره‌گیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]

  • تحلیل شبکه تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی ترسیم شبکه هم‌ تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]

  • تعهّد سازمانی بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]

  • توصیفگرها بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • تولیدات علمی ایران تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وب‌آو‌ساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]

ج

  • جنبه‌های فنی ارزیابی جنبه‌های فنی کتابخانه‌ دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]

چ

  • چارچوب پنج اس تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]

ح

  • حرفه گرایی بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شاهین‌دژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]

خ

  • خدمات مرجع تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

  • خدمات مرجع امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]

  • خدمات مرجع مجازی امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]

د

  • دانش تغییر در مفاهیم دانش: نگاهی به ضرورت تکامل هستی شناسی ها [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 101-120]

  • دانشگاه تهران بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]

  • دانشگاه شهید چمران اهواز رفتار اطلاع‌جویی در محیط گوشی‌های هوشمند تلفن همراه: مطالعه موردی دانشجویان مقطع دکترا [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 121-140]

  • دانشگاه علامه طباطبائی بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]

  • دانشگاه علامه طباطبائی برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]

  • دانشگاه علامه طباطبائی بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهره‌گیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]

  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بررسی شیوه‌های سرقت و آسیب‌‎رسانی به منابع کتابخانه‌‎ای و عوامل مؤثر بر آن‌‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]

  • دانشگاه‌های دولتی بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]

ر

  • رده‌بندی مردمی بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • رفتار اطلاع یابی بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]

  • رفتار اطلاع‌جویی رفتار اطلاع‌جویی در محیط گوشی‌های هوشمند تلفن همراه: مطالعه موردی دانشجویان مقطع دکترا [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 121-140]

  • رهبری دانش اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعه‌ای در دانشگاه‌های شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]

  • روایی‌سنجی اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعه‌ای در دانشگاه‌های شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]

  • روش های ارزیابی ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]

س

  • سایت یولایک بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

  • سازمان آموزش‌وپرورش استان گیلان بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]

  • سازماندهی تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]

  • سرقت بررسی شیوه‌های سرقت و آسیب‌‎رسانی به منابع کتابخانه‌‎ای و عوامل مؤثر بر آن‌‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]

  • سلول‌های بنیادی تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

  • سنجش علم مطالعه حوزه‌های اطلاع‌سنجی، کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و وب‌سنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]

ش

  • شبکه هم‌ تألیفی ترسیم شبکه هم‌ تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]

  • شهرستان شاهین‌دژ بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شاهین‌دژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]

ض

  • ضریب همکاری تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]

ع

  • علم سنجی طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگی‌نامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]

  • علم‌سنجی مطالعه حوزه‌های اطلاع‌سنجی، کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و وب‌سنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]

  • علوم اجتماعی تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وب‌آو‌ساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]

  • علوم انسانی تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]

  • علوم پایه پزشکی تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

ف

  • فرآیند‌های دانش عوامل زمینه‌ای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]

  • فرهنگ سازمانی عوامل زمینه‌ای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]

  • فناوری اطلاعات عوامل زمینه‌ای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]

ک

  • کارکنان آموزش‌وپرورش بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شاهین‌دژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]

  • کتابخانه‎ دانشگاهی بررسی شیوه‌های سرقت و آسیب‌‎رسانی به منابع کتابخانه‌‎ای و عوامل مؤثر بر آن‌‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]

  • کتابخانه دیجیتالی ارزیابی جنبه‌های فنی کتابخانه‌ دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهره‌گیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]

  • کتابخانه‌های دیجیتالی تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]

  • کتابخانه‌های عمومی ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]

  • کتابخانه‌های‌ عمومی امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]

  • کتابداری بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • کتابداران ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]

  • کتابداران بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]

  • کتابداری و اطلاع‌رسانی ترسیم شبکه هم‌ تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]

  • کتاب‌سنجی مطالعه حوزه‌های اطلاع‌سنجی، کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و وب‌سنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]

  • کتاب‌ها و پایان‏نامه‏ها مطالعه حوزه‌های اطلاع‌سنجی، کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و وب‌سنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]

  • کشورهای آسیایی بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]

گ

  • گوشی‌های هوشمند تلفن همراه رفتار اطلاع‌جویی در محیط گوشی‌های هوشمند تلفن همراه: مطالعه موردی دانشجویان مقطع دکترا [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 121-140]

م

  • مجلات علمی بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]

  • مدیریت دانش اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعه‌ای در دانشگاه‌های شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]

  • مدیریت دانش عوامل زمینه‌ای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]

  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه سمنان [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 121-140]

  • مدیریت دانش بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]

  • مدیریت منابع انسانی بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]

  • مدلسازی معادلات ساختاری بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه سمنان [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 121-140]

  • مدل کارآفرینی طراحی مدل تجاری‌سازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاری‌سازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]

  • مدل لایب‌کوآل بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهره‌گیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]

  • مرجعیت علمی طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگی‌نامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]

  • مرجعیت علمی (اسلامی طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگی‌نامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]

  • مصاحبه مرجع تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

  • مصورسازی تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]

  • مطالعه تطبیقی بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]

  • معناشناسی تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

  • منابع کتابخانه‌‎ای بررسی شیوه‌های سرقت و آسیب‌‎رسانی به منابع کتابخانه‌‎ای و عوامل مؤثر بر آن‌‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]

  • موردپژوهی تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

ن

  • نشریات ادواری بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]

  • نشریات دانشگاهی بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]

  • نشریات علمی بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]

  • نظام اطلاعات مدیریت بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شاهین‌دژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]

  • نظام ره‌گیری سرقت از کتابخانه بررسی شیوه‌های سرقت و آسیب‌‎رسانی به منابع کتابخانه‌‎ای و عوامل مؤثر بر آن‌‌ها در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]

  • نظام معنایی تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

  • نقشه علمی تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]

  • نمایه استنادی علوم تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

  • نمایه‌سازی کاربرمدار بررسی میزان همخوانی میان برچسب‌های مقالات حوزه کتابداری در پایگاه رده‌بندی مردمی سایت‌ یولایک و توصیفگرهای اختصاص‌یافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]

  • نوآوری طراحی مدل تجاری‌سازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاری‌سازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]

  • نوآوری سازمانی بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه سمنان [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 121-140]

  • نوآوری سازمانی بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]

و

  • وب‌سنجی مطالعه حوزه‌های اطلاع‌سنجی، کتاب‌سنجی، علم‌سنجی و وب‌سنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]

  • وب معنایی فضای مفهومی» رویکردی جهت توسعه وب معنایی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 81-100]

ه

  • هرمنوتیک تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]

  • هستی‌شناسی تغییر در مفاهیم دانش: نگاهی به ضرورت تکامل هستی شناسی ها [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 101-120]

  • هم تألیفی تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

  • همکاری علمی تحلیل ساختار شبکه همکاری‌های علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]

  • همکاری علمی برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]

  • همکاری علمی تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وب‌آو‌ساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]

  • همکاری علمی ترسیم شبکه هم‌ تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]

  • هم نویسندگی تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وب‌آو‌ساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]

  • هم-نویسندگی تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]

ی

  • یادگیری اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعه‌ای در دانشگاه‌های شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]

login