آ
-
آسیبرسانی
بررسی شیوههای سرقت و آسیبرسانی به منابع کتابخانهای و عوامل مؤثر بر آنها در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]
-
آموزش عالی
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگینامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]
-
آموزش عالی ایران
طراحی مدل تجاریسازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاریسازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]
ا
-
ایران
بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]
-
ارزیابی
تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]
-
ارزیابی
ارزیابی جنبههای فنی کتابخانه دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]
-
ارزیابی کارکرد
ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]
-
استان گیلان
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]
-
استان مازندران
ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]
-
اشتراک دانش
بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]
-
اعضای هیات علمی
بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]
-
الگوی مرجع دلوس
تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]
-
امکانسنجی
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]
-
انستیتو پاستور
ارزیابی جنبههای فنی کتابخانه دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]
-
انگیزش شغلی
بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزشوپرورش شهرستان شاهیندژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]
ب
-
بار عاملی
بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهرهگیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]
-
بازخورد 360 درجه
ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]
-
بازنمون دانش
تغییر در مفاهیم دانش: نگاهی به ضرورت تکامل هستی شناسی ها [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 101-120]
-
برچسبگذاری
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
برونداد علمی
برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]
-
بیوانفورماتیک
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
پ
-
پایگاه استنادی اسکوپوس
برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]
-
پایگاه استنادی اسکوپوس
بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]
-
پایگاه اطلاعاتی لیستا
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
پایگاه مجموعه هسته علوم تحت وب
ترسیم شبکه هم تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاعرسانی طی سالهای 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]
-
پایگاههای اطلاعاتی
بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]
-
پایگاه وب آو ساینس
برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]
-
پایگاه وب آو ساینس
تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وبآوساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]
-
پرسشنامه رهبری دانش ویتالا
اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]
-
پزشکی مولکولی
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
-
پژوهشگاههای علوم انسانی
تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]
ت
-
تبریز
بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]
-
تجاری سازی دانش
طراحی مدل تجاریسازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاریسازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]
-
تحلیل اهمیت-عملکرد (IPA)
بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهرهگیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]
-
تحلیل شبکه
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
-
تحلیل شبکههای اجتماعی
ترسیم شبکه هم تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاعرسانی طی سالهای 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]
-
تعهّد سازمانی
بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]
-
توصیفگرها
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
تولیدات علمی ایران
تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وبآوساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]
ج
-
جنبههای فنی
ارزیابی جنبههای فنی کتابخانه دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]
چ
-
چارچوب پنج اس
تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]
ح
-
حرفه گرایی
بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزشوپرورش شهرستان شاهیندژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]
خ
-
خدمات مرجع
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
-
خدمات مرجع
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]
-
خدمات مرجع مجازی
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]
د
-
دانش
تغییر در مفاهیم دانش: نگاهی به ضرورت تکامل هستی شناسی ها [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 101-120]
-
دانشگاه تهران
بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
رفتار اطلاعجویی در محیط گوشیهای هوشمند تلفن همراه: مطالعه موردی دانشجویان مقطع دکترا [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 121-140]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهرهگیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]
-
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بررسی شیوههای سرقت و آسیبرسانی به منابع کتابخانهای و عوامل مؤثر بر آنها در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]
-
دانشگاههای دولتی
بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]
ر
-
ردهبندی مردمی
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
رفتار اطلاع یابی
بررسی رفتار اطلاع یابی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در استفاده از منابع علمی پیوسته [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 100-120]
-
رفتار اطلاعجویی
رفتار اطلاعجویی در محیط گوشیهای هوشمند تلفن همراه: مطالعه موردی دانشجویان مقطع دکترا [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 121-140]
-
رهبری دانش
اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]
-
رواییسنجی
اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]
-
روش های ارزیابی
ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]
س
-
سایت یولایک
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
-
سازمان آموزشوپرورش استان گیلان
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
-
سازماندهی
تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]
-
سرقت
بررسی شیوههای سرقت و آسیبرسانی به منابع کتابخانهای و عوامل مؤثر بر آنها در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]
-
سلولهای بنیادی
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
-
سنجش علم
مطالعه حوزههای اطلاعسنجی، کتابسنجی، علمسنجی و وبسنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]
ش
-
شبکه هم تألیفی
ترسیم شبکه هم تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاعرسانی طی سالهای 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]
-
شهرستان شاهیندژ
بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزشوپرورش شهرستان شاهیندژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]
ض
-
ضریب همکاری
تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]
ع
-
علم سنجی
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگینامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]
-
علمسنجی
مطالعه حوزههای اطلاعسنجی، کتابسنجی، علمسنجی و وبسنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]
-
علوم اجتماعی
تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وبآوساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]
-
علوم انسانی
تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]
-
علوم پایه پزشکی
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
ف
-
فرآیندهای دانش
عوامل زمینهای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]
-
فرهنگ سازمانی
عوامل زمینهای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]
-
فناوری اطلاعات
عوامل زمینهای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]
ک
-
کارکنان آموزشوپرورش
بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزشوپرورش شهرستان شاهیندژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]
-
کتابخانه دانشگاهی
بررسی شیوههای سرقت و آسیبرسانی به منابع کتابخانهای و عوامل مؤثر بر آنها در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]
-
کتابخانه دیجیتالی
ارزیابی جنبههای فنی کتابخانه دیجیتالی انستیتو پاستور ایران با استفاده از ابزار دیجی کوآل از دیدگاه کاربران [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 101-120]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهرهگیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]
-
کتابخانههای دیجیتالی
تحلیل الگوی مرجع دلوس و چار چوب پنج اس. در سازماندهی منابع علمی و ارزیابی کتابخانه های دیجیتالی [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 80-100]
-
کتابخانههای عمومی
ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]
-
کتابخانههای عمومی
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]
-
کتابداری
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
کتابداران
ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه های عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 120-140]
-
کتابداران
بررسی رابطۀ بین اشتراک دانش و تعهّد سازمانی در کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تبریز [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 41-60]
-
کتابداری و اطلاعرسانی
ترسیم شبکه هم تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاعرسانی طی سالهای 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]
-
کتابسنجی
مطالعه حوزههای اطلاعسنجی، کتابسنجی، علمسنجی و وبسنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]
-
کتابها و پایاننامهها
مطالعه حوزههای اطلاعسنجی، کتابسنجی، علمسنجی و وبسنجی در جهان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 41-60]
-
کشورهای آسیایی
بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]
گ
-
گوشیهای هوشمند تلفن همراه
رفتار اطلاعجویی در محیط گوشیهای هوشمند تلفن همراه: مطالعه موردی دانشجویان مقطع دکترا [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 121-140]
م
-
مجلات علمی
بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]
-
مدیریت دانش
اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]
-
مدیریت دانش
عوامل زمینهای استقرار مدیریت دانش (مورد مطالعه سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 1-20]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه سمنان [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 121-140]
-
مدیریت دانش
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
-
مدیریت منابع انسانی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
بررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه سمنان [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 121-140]
-
مدل کارآفرینی
طراحی مدل تجاریسازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاریسازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]
-
مدل لایبکوآل
بررسی عملکرد کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با بهرهگیری از روش تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 101-120]
-
مرجعیت علمی
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگینامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]
-
مرجعیت علمی (اسلامی
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت علمی در آموزش عالی ایران بر اساس زندگینامه اندیشمندان کشور با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 20-40]
-
مصاحبه مرجع
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
-
مصورسازی
تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]
-
مطالعه تطبیقی
بررسی مجلات کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تاکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 61-80]
-
معناشناسی
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
-
منابع کتابخانهای
بررسی شیوههای سرقت و آسیبرسانی به منابع کتابخانهای و عوامل مؤثر بر آنها در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]
-
موردپژوهی
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
ن
-
نشریات ادواری
بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]
-
نشریات دانشگاهی
بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]
-
نشریات علمی
بررسی وضعیت نشریات ادواری انتشاریافته در دانشگاه تهران از زمان تأسیس تا پایان سال 1394 [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 81-100]
-
نظام اطلاعات مدیریت
بررسی نقش نظام اطلاعات مدیریت (MIS) در حرفه گرایی و انگیزش شغلی کارکنان اداره آموزشوپرورش شهرستان شاهیندژ [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 21-40]
-
نظام رهگیری سرقت از کتابخانه
بررسی شیوههای سرقت و آسیبرسانی به منابع کتابخانهای و عوامل مؤثر بر آنها در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال 1392 [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 81-100]
-
نظام معنایی
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
-
نقشه علمی
تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]
-
نمایه استنادی علوم
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
-
نمایهسازی کاربرمدار
بررسی میزان همخوانی میان برچسبهای مقالات حوزه کتابداری در پایگاه ردهبندی مردمی سایت یولایک و توصیفگرهای اختصاصیافته به همان مقالات در پایگاه لیستا [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 121-140]
-
نهاد کتابخانههای عمومی کشور
امکان سنجی ارائه خدمات مرجع مجازی در کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 61-80]
-
نوآوری
طراحی مدل تجاریسازی و ارائه الگوریتم پیشنهادی تجاریسازی دانش برای آموزش عالی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 61-80]
-
نوآوری سازمانی
بررسی تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه سمنان [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 121-140]
-
نوآوری سازمانی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی [دوره 3، شماره 8، 1395، صفحه 1-20]
ه
-
هرمنوتیک
تفاوت نظام معنایی کتابداران و کاربران در مصاحبه مرجع با رویکرد هرمنوتیک (مطالعه موردی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 41-60]
-
هستیشناسی
تغییر در مفاهیم دانش: نگاهی به ضرورت تکامل هستی شناسی ها [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 101-120]
-
هم تألیفی
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
-
همکاری علمی
تحلیل ساختار شبکه همکاریهای علمی پژوهشگران حوزه علوم پایه پزشکی ایران در نمایه استنادی علوم در بازه زمانی 1996 تا 2013 [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 1-20]
-
همکاری علمی
برونداد های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی در پایگاه استنادی علوم و اسکوپوس [دوره 3، شماره 7، 1395، صفحه 21-40]
-
همکاری علمی
تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وبآوساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]
-
همکاری علمی
ترسیم شبکه هم تألیفی پژوهشگران حوزه کتابداری و اطلاعرسانی طی سالهای 2006-2016 [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 1-20]
-
هم نویسندگی
تحلیل سطوح همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در پایگاه وبآوساینس : مطالعه موردی حوزه علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 9، 1395، صفحه 21-40]
-
هم-نویسندگی
تحلیل ومصورسازی همکاری های علمی پژوهشگاه های علوم انسانی کشور [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 60-80]
ی
-
یادگیری
اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههای شهر سنندج) [دوره 3، شماره 6، 1395، صفحه 40-60]