آ
-
آموزش و ترویج کشاورزی
بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]
ا
-
اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]
-
ارتباطات علمی
بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]
-
ارزیابی کتابخانههای دانشگاهی
سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]
-
استاندارد ایزو 25964
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
استان مازندران
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]
-
اشتراکگذاری دانش
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]
-
اصطلاحنامه اخلاق اسلامی
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامه اصول فقه
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامه علوم حدیث
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامه علوم قرآن
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامه فلسفه اسلامی
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامه کلام اسلامی
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامه منطق
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصطلاحنامههای علوم اسلامی
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
اصفهان
مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]
-
اعتیاد
نگاشت تولیدات علمی حوزهی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سالهای 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]
ب
-
بهرهوری
نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهرهوری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]
-
بهینهسازی
شناسایی شاخصهای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]
پ
-
پایاننامهها
مطالعه گرایش موضوعی پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]
-
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
جریان دانش در شرکتهای دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
-
پایگاه اطلاعاتی سایمگو
مطالعه گرایش موضوعی پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]
-
پایگاه وبآوساینس
نگاشت تولیدات علمی حوزهی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سالهای 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]
-
پروفایل کاربردی فرادادهای
رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فرادادهای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]
ت
-
تبادل دانش
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
تبدیل دانش
تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]
-
تحقیقات علمی
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
تحلیل سلسله مراتبی فازی
بررسی نقش مدیریت دانش در اولویتبندی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 3-21]
-
تسهیم دانش
جریان دانش در شرکتهای دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
-
تولیدات علمی
نگاشت تولیدات علمی حوزهی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سالهای 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]
-
تولیدات علمی
بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]
ج
-
جریان دانش شرکتهای دانشبنیان
جریان دانش در شرکتهای دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
خ
-
خدمات اطلاعاتی
بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]
-
خدمات آموزشی
بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]
-
خدمات عمومی
بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]
-
خدمات مرجع
بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]
-
خلاقیت
رابطه سواد اطلاعاتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 129-149]
-
خلاقیت سازمانی
نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهرهوری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]
د
-
دانشجویان
رابطه سواد اطلاعاتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 129-149]
-
دانش سازمانی
نگاهی بر پیوند متقابل هستی شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]
-
دانشکده علوم اطلاعات و دانش شناسی
رابطه فرهنگسازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]
-
دانشگاه الزهرا
ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]
-
دانشگاه تهران
رابطه فرهنگسازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]
-
دانشگاه شهید چمران
بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانههای دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
بررسی و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
بررسی و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]
-
دانشگاه کردستان
شناسایی شاخصهای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]
-
دانشگاههای دولتی ایران
مطالعه گرایش موضوعی پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]
-
دیجیتالسازی نسخ خطی نسخ خطی
بررسی فرایند دیجیتال سازی نسخ خطی در کتابخانه های شهر قم از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 83-107]
ر
-
راهبردهای شناختی
بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]
-
راهبردهای فراشناختی
بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]
-
رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
رضایت کاربران
سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]
-
رفتار اطلاع کاوی
بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]
-
رویکرد بافتمدار
رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فرادادهای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]
ز
-
زبان نشانهگذاری گسترشپذیر
بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایهسازی و رتبهبندی پیشینههای فرادادهای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینههای فرادادهای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]
س
-
سایبرنتیک
ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]
-
سازمان تحقیقات
بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]
-
سرمایه فکری
مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]
-
سواد اطلاعاتی
رابطه سواد اطلاعاتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 129-149]
ش
-
شبکه های پیوسته
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
شرکت پالایش نفت اصفهان
رابطه ی عوامل جمعیت شناختی و میزان پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 67-86]
ض
-
ضریب همکاری علمی
ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
ط
-
طراحی
رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فرادادهای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]
ع
-
علم ارتباطات
ردپای نظریه های ارتباطات در علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 127-137]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
ردپای نظریه های ارتباطات در علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 127-137]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
مطالعه گرایش موضوعی پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]
-
علمسنجی
بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]
-
عوامل جمعیت شناختی (عوامل دموگرافیک)
رابطه ی عوامل جمعیت شناختی و میزان پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 67-86]
ف
-
فرایند دیجیتالسازی
بررسی فرایند دیجیتال سازی نسخ خطی در کتابخانه های شهر قم از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 83-107]
-
فرهنگسازمانی
رابطه فرهنگسازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]
-
فرهنگسازمانی
ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]
-
فناوری اطلاعات
شناسایی شاخصهای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]
ک
-
کارکرد شغلی
بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-25]
-
کارکنان زن
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]
-
کتابخانه
بررسی فرایند دیجیتال سازی نسخ خطی در کتابخانه های شهر قم از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 83-107]
-
کتابخانه
زندهباد کتابخانهها (سخن سردبیر) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-2]
-
کتابخانههای دانشگاهی
مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]
-
کتابخانههای عمومی
مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]
-
کتابداری
زندهباد کتابخانهها (سخن سردبیر) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-2]
-
کتابداران
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
کسب دانش
تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]
-
کیفیت خدمات کتابخانهها
سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]
ل
-
لیبکوآل
سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]
م
-
مارک 21
بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایهسازی و رتبهبندی پیشینههای فرادادهای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینههای فرادادهای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]
-
متخصصان اطلاعاتی
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
متغیرهای جمعیتی
بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-25]
-
مجتمع گازی پارس جنوبی
نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهرهوری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]
-
مدیریت
شناسایی شاخصهای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]
-
مدیریت دانش
رابطه فرهنگسازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]
-
مدیریت دانش
بررسی و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]
-
مدیریت دانش
رابطه ی عوامل جمعیت شناختی و میزان پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 67-86]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-25]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]
-
مدیریت دانش
نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهرهوری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]
-
مدیریت دانش
شناسایی شاخصهای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]
-
مدیریت دانش
تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]
-
مدیریت دانش
ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]
-
مدیریت دانش
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدل لانه زنبوری
رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]
-
مدل مراکز علمی ایران
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدل ممیزی دانش
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدل ممیزی دانش آلبرز
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدل ممیزی دانش گانازان و دورای دومینیک
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدل ممیزی دانش هیلتون
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدل ممیزی دانش وو و لی
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
مدلهای جریان دانش
جریان دانش در شرکتهای دانشبنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
-
مطالعات دانش شناسی
سخن سردبیر [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-2]
-
معیارهای کنترل واژگان
ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاحنامههای علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]
-
مقاله ها
مطالعه گرایش موضوعی پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]
-
ممیزی دانش
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
ممیزی دانش پرز سولترو
مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]
-
منابع انسانی
نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهرهوری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]
-
منابع انسانی
بررسی نقش مدیریت دانش در اولویتبندی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 3-21]
-
موتورهای کاوش وب
بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایهسازی و رتبهبندی پیشینههای فرادادهای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینههای فرادادهای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]
-
موضوعهای پژوهش
مطالعه گرایش موضوعی پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]
ن
-
نظام مدیریت دانش
نگاهی بر پیوند متقابل هستی شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]
-
نظریههای ارتباطات
ردپای نظریه های ارتباطات در علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 127-137]
-
نگاشت علمی
نگاشت تولیدات علمی حوزهی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سالهای 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]
-
نمایهسازی و رتبهبندی
بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایهسازی و رتبهبندی پیشینههای فرادادهای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینههای فرادادهای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]
-
نمونه پژوهی
شناسایی شاخصهای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]
-
نمونه پژوهی
ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]
-
نوآوری سازمانی
تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]
ه
-
هستیشناسی
نگاهی بر پیوند متقابل هستی شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]
-
هسته دوبلین
بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایهسازی و رتبهبندی پیشینههای فرادادهای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینههای فرادادهای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]
-
همکاری علمی
ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
-
هم نویسندگی
ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
-
هوافضا
ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]
ی
-
یادگیری سازمانی
تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]