آ

  • آموزش و ترویج کشاورزی بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]

ا

  • اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ‌اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]

  • ارتباطات علمی بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]

  • ارزیابی کتابخانه‌های دانشگاهی سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]

  • استاندارد ایزو 25964 ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • استان مازندران بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ‌اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]

  • اشتراک‌گذاری دانش بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ‌اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]

  • اصطلاح‌نامه اخلاق اسلامی ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه اصول فقه ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه علوم حدیث ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه علوم قرآن ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه فلسفه اسلامی ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه کلام اسلامی ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه منطق ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • اصفهان مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]

  • اعتیاد نگاشت تولیدات علمی حوزه‌ی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سال‌های 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]

ب

  • بهره‌وری نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهره‌وری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]

  • بهینه‌سازی شناسایی شاخص‌های مدیریت دانش و وضعیت پیاده‌سازی آن‌ها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]

پ

  • پایان‌نامه‌ها مطالعه گرایش موضوعی پژوهش‌‏های علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]

  • پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جریان دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

  • پایگاه اطلاعاتی سایمگو مطالعه گرایش موضوعی پژوهش‌‏های علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]

  • پایگاه وب‌آوساینس نگاشت تولیدات علمی حوزه‌ی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سال‌های 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]

  • پروفایل کاربردی فراداده‌ای رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فراداده‌ای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]

ت

  • تبادل دانش رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • تبدیل دانش تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]

  • تحقیقات علمی رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • تحلیل سلسله مراتبی فازی بررسی نقش مدیریت دانش در اولویت‌بندی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 3-21]

  • تسهیم دانش جریان دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

  • تولیدات علمی نگاشت تولیدات علمی حوزه‌ی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سال‌های 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]

  • تولیدات علمی بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]

ج

خ

  • خدمات اطلاعاتی بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]

  • خدمات آموزشی بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]

  • خدمات عمومی بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]

  • خدمات مرجع بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]

  • خلاقیت رابطه سواد اطلاعاتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 129-149]

  • خلاقیت سازمانی نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهره‌وری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]

د

  • دانشجویان رابطه سواد اطلاعاتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 129-149]

  • دانش سازمانی نگاهی بر پیوند متقابل هستی ‌شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]

  • دانشکده علوم اطلاعات و دانش شناسی رابطه فرهنگ‌سازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]

  • دانشگاه الزهرا ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]

  • دانشگاه تهران رابطه فرهنگ‌سازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]

  • دانشگاه شهید چمران بررسی وضعیت خدمات عمومی و اطلاعاتی کتابخانه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 117-135]

  • دانشگاه شهید چمران اهواز بررسی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]

  • دانشگاه علامه طباطبائی بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]

  • دانشگاه فردوسی مشهد بررسی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]

  • دانشگاه کردستان شناسایی شاخص‌های مدیریت دانش و وضعیت پیاده‌سازی آن‌ها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]

  • دانشگاه‌های دولتی ایران مطالعه گرایش موضوعی پژوهش‌‏های علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]

  • دیجیتال‌سازی نسخ خطی نسخ خطی بررسی فرایند دیجیتال سازی نسخ خطی در کتابخانه های شهر قم از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 83-107]

ر

  • راهبردهای شناختی بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]

  • راهبردهای فراشناختی بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]

  • رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • رضایت کاربران سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]

  • رفتار اطلاع کاوی بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ‌اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]

  • رویکرد بافت‌مدار رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فراداده‌ای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]

ز

  • زبان نشانه‌گذاری گسترش‌پذیر بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایه‌سازی و رتبه‌بندی پیشینه‌های فراداده‌ای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینه‌های فراداده‌ای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]

س

  • سایبرنتیک ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]

  • سازمان تحقیقات بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با رفتار اطلاع جویی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 59-78]

  • سرمایه فکری مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]

  • سواد اطلاعاتی رابطه سواد اطلاعاتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 129-149]

ش

  • شبکه های پیوسته رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • شرکت پالایش نفت اصفهان رابطه ی عوامل جمعیت شناختی و میزان پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 67-86]

ض

  • ضریب همکاری علمی ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]

ط

  • طراحی رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فراداده‌ای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]

ع

  • علم ارتباطات ردپای نظریه های ارتباطات در علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 127-137]

  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ردپای نظریه های ارتباطات در علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 127-137]

  • علم اطلاعات و دانش‏شناسی مطالعه گرایش موضوعی پژوهش‌‏های علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]

  • علم‌سنجی بررسی تولیدات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه استنادی اسکوپوس [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 127-152]

  • عوامل جمعیت شناختی (عوامل دموگرافیک) رابطه ی عوامل جمعیت شناختی و میزان پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 67-86]

ف

  • فرایند دیجیتال‌سازی بررسی فرایند دیجیتال سازی نسخ خطی در کتابخانه های شهر قم از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 83-107]

  • فرهنگ‌سازمانی رابطه فرهنگ‌سازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]

  • فرهنگ‌سازمانی ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]

  • فناوری اطلاعات شناسایی شاخص‌های مدیریت دانش و وضعیت پیاده‌سازی آن‌ها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]

ک

  • کارکرد شغلی بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-25]

  • کارکنان زن بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ‌اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]

  • کتابخانه بررسی فرایند دیجیتال سازی نسخ خطی در کتابخانه های شهر قم از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 83-107]

  • کتابخانه زنده‌باد کتابخانه‌ها (سخن سردبیر) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-2]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]

  • کتابخانه‌های عمومی مقایسه سطح سرمایه فکری در کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس دیدگاه بونتیس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 3-22]

  • کتابداری زنده‌باد کتابخانه‌ها (سخن سردبیر) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 1-2]

  • کتابداران رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • کسب دانش تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]

  • کیفیت خدمات کتابخانه‌ها سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]

ل

  • لیب‌کوآل سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و فرهنگ از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 107-128]

م

  • مارک 21 بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایه‌سازی و رتبه‌بندی پیشینه‌های فراداده‌ای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینه‌های فراداده‌ای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]

  • متخصصان اطلاعاتی رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • متغیرهای جمعیتی بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-25]

  • مجتمع گازی پارس جنوبی نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهره‌وری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]

  • مدیریت شناسایی شاخص‌های مدیریت دانش و وضعیت پیاده‌سازی آن‌ها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]

  • مدیریت دانش رابطه فرهنگ‌سازمانی و مدیریت دانش در دانشکده علوم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 41-54]

  • مدیریت دانش بررسی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 61-80]

  • مدیریت دانش رابطه ی عوامل جمعیت شناختی و میزان پیاده سازی مدیریت دانش از دیدگاه کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 67-86]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی(مطالعه موردی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 1-25]

  • مدیریت دانش بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر ‌اشتراک‌گذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 87-106]

  • مدیریت دانش نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهره‌وری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]

  • مدیریت دانش شناسایی شاخص‌های مدیریت دانش و وضعیت پیاده‌سازی آن‌ها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]

  • مدیریت دانش تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]

  • مدیریت دانش ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]

  • مدیریت دانش مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل لانه زنبوری رسانه های اجتماعی و نقش آن در تبادل دانش بین متخصصان حفاظت رقمی بر مبنای مدل لانه زنبوری [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 27-50]

  • مدل مراکز علمی ایران مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل ممیزی دانش مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل ممیزی دانش آلبرز مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل ممیزی دانش گانازان و دورای دومینیک مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل ممیزی دانش هیلتون مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل ممیزی دانش وو و لی مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • مدل‌های جریان دانش جریان دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ارائه مدل مفهومی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

  • مطالعات دانش شناسی سخن سردبیر [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 1-2]

  • معیارهای کنترل واژگان ارزیابی رعایت معیارهای کنترل واژگان در اصطلاح‌نامه‌های علوم اسلامی بر اساس استاندارد ایزو 25964 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 55-82]

  • مقاله‏ ها مطالعه گرایش موضوعی پژوهش‌‏های علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]

  • ممیزی دانش مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • ممیزی دانش پرز سولترو مدل ممیزی دانش برای مراکز علمی ایران [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 107-125]

  • منابع انسانی نقش مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی در بهره‌وری منابع انسانسی (مطالعه موردی: مجتمع گازی پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 51-66]

  • منابع انسانی‌‌‌ بررسی نقش مدیریت دانش در اولویت‌بندی منابع انسانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 3-21]

  • موتورهای کاوش وب بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایه‌سازی و رتبه‌بندی پیشینه‌های فراداده‌ای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینه‌های فراداده‌ای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]

  • موضوع‌های پژوهش مطالعه گرایش موضوعی پژوهش‌‏های علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-99]

ن

  • نظام مدیریت دانش نگاهی بر پیوند متقابل هستی ‌شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]

  • نظریه‌های ارتباطات ردپای نظریه های ارتباطات در علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 127-137]

  • نگاشت علمی نگاشت تولیدات علمی حوزه‌ی اعتیاد در پایگاه وب آو ساینس در سال‌های 2008- 2013 [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 109-126]

  • نمایه‌سازی و رتبه‌بندی بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایه‌سازی و رتبه‌بندی پیشینه‌های فراداده‌ای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینه‌های فراداده‌ای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]

  • نمونه پژوهی شناسایی شاخص‌های مدیریت دانش و وضعیت پیاده‌سازی آن‌ها؛ (مطالعه موردی: دانشگاه کردستان)) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 1-24]

  • نمونه پژوهی ارتباط مدیریت سایبرنتیک و فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی : دانشگاه الزهرا) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 79-105]

  • نوآوری سازمانی تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]

و

  • وب معنایی نگاهی بر پیوند متقابل هستی ‌شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]

  • وب معنایی رویکرد بافت مدار در طراحی پروفایل کاربردی فراداده‌ای و توسعه وب معنایی [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 45-57]

ه

  • هستی‌شناسی نگاهی بر پیوند متقابل هستی ‌شناسی ها و مدیریت دانش [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 101-116]

  • هسته دوبلین بررسی تأثیر بستر نحوی بر نمایه‌سازی و رتبه‌بندی پیشینه‌های فراداده‌ای توسط موتورهای کاوش وب: مقایسه پیشینه‌های فراداده‌ای مارک 21 و هسته دوبلین [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-59]

  • همکاری علمی ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]

  • هم نویسندگی ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]

  • هوافضا ترسیم شبکه هم نویسندگی و ضریب همکاری علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه هوافضا در نمایه استنادی علوم تا 2014 میلادی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-42]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر سیستم مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی (بررسی نقش یادگیری سازمانی) [دوره 2، شماره 5، 1394، صفحه 25-43]

login