ارائه مدل تجزیه و تحلیل اخلاق در مشاغل الکترونیکی ایران

فاطمه دکامینی؛ فریبا صلاحی؛ حسین نظری فرخی؛ ابراهیم نظری فرخی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1400

https://doi.org/10.22054/jks.2021.63022.1465

چکیده
  هدف: گسترش کسب‌وکارهای الکترونیک و نیاز به جلب رضایت مشتریان، درک مسائل اخلاقی مربوط به تجارت الکترونیک را دوچندان کرده است. هدف پژوهش حاضر، استخراج معیارهای اخلاقی در کسب و کارهای الکترونیک و اولویت بندی آنها با استفاده از یک رویکرد آمیخته است. روش‌شناسی: روش پژوهش، در مرحله‌ی اول، کیفی و از نوع تئوری داده‌بنیاد است و در ادامه ...  بیشتر

سیستم پشتیبان تصمیم مبتنی بر برنامه ریزی چند هدفه جهت مکانیابی انبار

محمد احسانی فر؛ فاطمه دکامینی

دوره 10، شماره 35 ، تیر 1402، ، صفحه 215-238

https://doi.org/10.22054/jks.2021.62278.1456

چکیده
  ازآنجایی‌که مکان‌یابی انبارهای توزیع به‌راحتی قابل انجام نیستند، استفاده از سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری کمک مناسبی به بالا بردن اثربخشی تصمیمات در این زمینه خواهد نمود. بر این اساس در این پژوهش، هدف به‌کارگیری مدلی است علاوه بر معرفی مناسب‌ترین مکان برای احداث انبار مرکزی، میزان مطلوبیت مکان موردنظر را با استفاده از برنامه‌ریزی ...  بیشتر

سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان

فاطمه دکامینی؛ محمد احسانی فر

دوره 8، شماره 28 ، مهر 1400، ، صفحه 71-111

https://doi.org/10.22054/jks.2021.60865.1438

چکیده
  سنجش بلوغ مدیریت دانش اجازه می‌دهد شرکت‌هایی که در حال اجرای پروژه‌های مدیریت دانش هستند، فعالیت‌های مدیریت دانش خود را به‌صورت جامع ارزیابی کنند و به‌صورت سیستماتیک و نظام‌مند جایگاه و موقعیت خویش را در مدیریت دانش تشخیص دهند و دقیقاً موانع پیشرفت را شناسایی و تغییرات و تنظیمات لازم را اجرا و منابع موردنیاز برای رسیدن به مراحل ...  بیشتر