رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانه‏های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه)

عطیه جعفری نیا؛ فرنوش عظیمی خبازان؛ محمدرضا اباذری

دوره 4، شماره 13 ، بهمن 1396، ، صفحه 141-159

https://doi.org/10.22054/jks.2018.35675.1198

چکیده
  هدف کلی این پژوهش تعیین رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) بوده است. این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، کاربران کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در شهر قم بوده‏اند که با استفاده از فرمول کوکران 264 نفر با روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ...  بیشتر