سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان

فاطمه دکامینی؛ محمد احسانی فر

دوره 8، شماره 28 ، مهر 1400، ، صفحه 71-111

https://doi.org/10.22054/jks.2021.60865.1438

چکیده
  سنجش بلوغ مدیریت دانش اجازه می‌دهد شرکت‌هایی که در حال اجرای پروژه‌های مدیریت دانش هستند، فعالیت‌های مدیریت دانش خود را به‌صورت جامع ارزیابی کنند و به‌صورت سیستماتیک و نظام‌مند جایگاه و موقعیت خویش را در مدیریت دانش تشخیص دهند و دقیقاً موانع پیشرفت را شناسایی و تغییرات و تنظیمات لازم را اجرا و منابع موردنیاز برای رسیدن به مراحل ...  بیشتر

بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر افزایش سطح علمی دانشجویان تربیت بدنی

حسین ادبی فیروزجاه؛ مسعود یمینی فیروز؛ مینا یمینی فیروز

دوره 5، شماره 14 ، اردیبهشت 1397، ، صفحه 119-137

https://doi.org/10.22054/jks.2018.36586.1203

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر به بررسی تأثیر سواد دیجیتالی بر افزایش سطح علمی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شمال می‌پردازد. روش پژوهش: روش انجام تحقیق حاضر، توصیفی- تحلیلی از نوع پیمایشی بوده و به لحاظ هدف کاربردی است. جامعه‌ی آماری این تحقیق را دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه شمال تشکیل می‌دهند که 120 دانشجو به روش نمونه گیری تصادفی ساده و در ...  بیشتر

طراحی مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاهی

پیام حنفی زاده؛ علی حسین نورافروز

دوره 4، شماره 13 ، بهمن 1396، ، صفحه 107-140

https://doi.org/10.22054/jks.2018.29828.1161

چکیده
  این پژوهش با هدف توسعه مدلی برای ارزیابی آمادگی الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاهی انجام شده است. در اجرای این پژوهش از دو روش کتابخانه‌ای و پیمایشی استفاده شده است. ابتدا با مطالعه عمیق و دقیق ادبیات آمادگی الکترونیکی و همچنین فناوری اطلاعات و ارتباطات در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی، شاخص‌های مناسب برای ارزیابی آمادگی الکترونیکی ...  بیشتر