شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی

محمود صفری

دوره 8، شماره 27 ، تیر 1400، ، صفحه 155-176

https://doi.org/10.22054/jks.2020.52681.1329

چکیده
  فرهنگ تأکید علمی از جمله فرهنگ ­های حاکم بر مدرسه است که در آن معلم‌ها روش­ های همکارانه را در دستور کار قرار داده‌اند. هدف از این مطالعه شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تأکید علمی در مدارس شهر تهران در سال تحصیلی 1397-1398 بود. این مطالعه به روش کیفی انجام شد و از نوع مطالعه پدیدارشناختی بود. حجم نمونه را 24 نفر از صاحب‌نظران حوزه تعلیم‌وتربیت ...  بیشتر