دخالت مراجعان در برنامه‌ریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران

اعظم نجفقلی نژاد؛ فرناز محمدی

دوره 8، شماره 29 ، دی 1400، ، صفحه 153-174

https://doi.org/10.22054/jks.2020.53757.1339

چکیده
  پایش دیدگاه مراجعان درباره خدمات کتابخانه ملی ایران و استفاده از آن در برنامه‌ریزی خدمات، هدف این پژوهش بود روش آن، کیفی بوده و از گروه کانونی و طوفان فکری و تصمیم‌گیری گروهی برای جمع‌آوری داده استفاده شد. گروه‌های کانونی با مشارکت 29 نفر از اعضا (در دو گروه 11 و 18 نفر) تا اشباع داده‌ها ادامه داشت. نرم‌افزار مکس کیودا برای تحلیل داده‌ها ...  بیشتر