ارائه مدل تجزیه و تحلیل اخلاق در مشاغل الکترونیکی ایران

فاطمه دکامینی؛ فریبا صلاحی؛ حسین نظری فرخی؛ ابراهیم نظری فرخی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1400

http://dx.doi.org/10.22054/jks.2021.63022.1465

چکیده
  هدف: گسترش کسب‌وکارهای الکترونیک و نیاز به جلب رضایت مشتریان، درک مسائل اخلاقی مربوط به تجارت الکترونیک را دوچندان کرده است. هدف پژوهش حاضر، استخراج معیارهای اخلاقی در کسب و کارهای الکترونیک و اولویت بندی آنها با استفاده از یک رویکرد آمیخته است. روش‌شناسی: روش پژوهش، در مرحله‌ی اول، کیفی و از نوع تئوری داده‌بنیاد است و در ادامه ...  بیشتر