ارزیابی عملکرد و اولویت‌بندی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان فارس با بکارگیری رویکرد تلفیقی برنامه‌ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‌ها

پیام شجاعی؛ فرزانه عفیفیان؛ محمد ضیائیان

دوره 7، شماره 23 ، تیر 1399، ، صفحه 39-62

https://doi.org/10.22054/jks.2020.50123.1272

چکیده
  هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد و اولویت‏ بندی کتابخانه ‏های عمومی شهرستان‏ های استان فارس منتهی به سال 1396 با استفاده از رویکرد تلفیقی برنامه ‏ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‏ ها بوده است. این پژوهش بر اساس هدف از نوع پژوهش ‏های کاربردی بوده و ازنظر روش جمع ‏آوری داده ‏ها و ماهیت از نوع توصیفی- تحلیلی بوده است. داده ‏های مورداستفاده ...  بیشتر

بررسی نقش واسطه‌ای مسئولیت پذیری در رابطه بین مدیریت دانش و مهارت‌های ارتباطی کارکنان (مورد مطالعه: اداره کل آموزش و پرورش استان فارس)

سمیه زارع؛ رضا ناصری جهرمی؛ حسین زینلی پور؛ مهدی محمدی

دوره 4، شماره 10 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 1-20

https://doi.org/10.22054/jks.2017.21829.1133

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش، تعیین بررسی نقش واسطه ای مسئولیت پذیری در رابطه بین مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بود.  روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی و از نظر اهداف، کاربردی بود. جامعه آماری مورد پژوهش،  شامل تمامی کارکنان اداره آموزش و پرورش استان فارس در سال تحصیلی 96-1395  بود (3800 نفر). با ...  بیشتر