سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی با استفاده از مدل لیب کوآل

علی جلالی دیزجی؛ لیلا جباری

دوره 4، شماره 12 ، آبان 1396، ، صفحه 109-129

https://doi.org/10.22054/jks.2018.11861.1158

چکیده
  هدف: در این تحقیق، سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی و شناسایی مولفه‌های خدمت نیازمند ارتقاء هدف پژوهش است. روش: پژوهش پیمایشی با مدل لیب‌کوال بوده و داده‌ها با پرسش‌نامه گردآمده است. شکاف بین حداقل انتظارات و نیز حداکثر انتظارات با سطح دریافت کاربران و معناداری تفاوت بین این سطوح تحلیل شده است. اطلاعات پژوهش ...  بیشتر