رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان‌نامه‌ها از سال1393- 1398

امین زارع؛ سارا بهرامی نیا؛ ثریا زنگنه

دوره 7، شماره 25 ، دی 1399، ، صفحه 175-196

https://doi.org/10.22054/jks.2020.49178.1264

چکیده
  هدف این پژوهش، تحلیل رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان­‌نامه­‌ها از سال1393 تا 1398 بود. پژوهش حاضر از نوع پژوهش‌های تحلیل استنادی و مقطعی و براساس شیوه گردآوری داده‌­ها از نوع کتابخانه­‌ای است. جامعه پژوهش کلیۀ پایان‌نامه­‌های دفاع شده دانشجویان دانشگاه رازی در سال­های 1393 تا 1398 که جمعاً 3854 پایان­‌نامه ...  بیشتر

تاثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‌های عمومی

محمود مرادی؛ سارا بهرامی نیا

دوره 7، شماره 23 ، تیر 1399، ، صفحه 63-90

https://doi.org/10.22054/jks.2020.49603.1268

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‏ های عمومی کرمانشاه است. در این پژوهش وضعیت سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانه‏ های عمومی کرمانشاه بررسی شده و همچنین تأثیر سواد اطلاعاتی بر رشد سازمانی آن‏ها تعیین گردید. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی است و به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری ...  بیشتر

بررسی تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سارا بهرامی نیا؛ محمود مرادی

دوره 6، شماره 18 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 55-81

https://doi.org/10.22054/jks.2019.41882.1224

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی میانگین تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه­های علوم پزشکی کرمانشاه و عوامل مؤثر بر آن بوده است. پژوهش حاضر به روش پیمایشی و ارزش‌گذاری مشروط که بخشی از روش ترجیحات اظهارشده هست، به تعیین تمایل به پرداخت اقدام کرده است. جامعه پژوهش تمام کاربران کتابخانه­های دانشگاهی علوم پزشکی کرمانشاه با تعداد ...  بیشتر

رابطه نوآوری در خدمات با رشد سازمانی کتابخانه‌های دانشگاهی

ثریا ضیایی؛ سارا بهرامی؛ اعظم موسی چمنی

دوره 5، شماره 16 ، آبان 1397، ، صفحه 103-120

https://doi.org/10.22054/jks.2019.35795.1199

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و مؤلفه‌های رشد سازمانی در کتابخانه­های دانشگاهی شهر کرمانشاه بوده است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی بود که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تمامی کتابداران کتابخانه­های دانشگاهی شهر کرمانشاه (58 نفر) بودند. با توجه به اینکه جامعه پژوهش محدود و در دسترس قرار داشت از ...  بیشتر

رابطه بین اکتساب دانش با توسعه‌سازمانی کتابخانه‌های دانشگاهی شهر کرمانشاه

مریم سلامی؛ سارا بهرامی نیا؛ زهرا عزیزخانی

دوره 5، شماره 15 ، مرداد 1397، ، صفحه 1-22

https://doi.org/10.22054/jks.2019.37669.1209

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین توانایی اکتساب دانش کتابداران کتابخانه­های دانشگاهی کرمانشاه و رشد و توسعه‌سازمانی آن‌ها انجام شد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی است و به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تمامی کتابداران کتابخانه­های دانشگاهی شهر کرمانشاه که درمجموع 58 نفر بودند. با توجه به اینکه جامعه پژوهش محدود و ...  بیشتر