ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال)

لیلا خلیلی؛ وحیده دلیلی؛ عزیز هدایتی

دوره 8، شماره 26 ، فروردین 1400، ، صفحه 103-128

https://doi.org/10.22054/jks.2021.57312.1396

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شهر تبریز بود. این پژوهش کاربردی با رویکرد کمّی و به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری اعضای کتابخانه‌های زیرمجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تبریز به تعداد 37931 نفر و نمونه مورد مطالعه  380  نفر بود که به روش نمونه ­گیری طبقه ...  بیشتر

چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر

افسانه عباسی؛ فائقه محمدی؛ لیلا خلیلی؛ تراب نجاری

دوره 6، شماره 20 ، تیر 1398، ، صفحه 95-121

https://doi.org/10.22054/jks.2019.45913.1249

چکیده
  هدف پژوهش حاضر شناسایی چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه­های عمومی از دیدگاه کتابداران بود. این پژوهش کیفی از نوع مطالعه موردی اکتشافی بود. جامعه موردبررسی، کتابداران عمومی و نمونه موردمطالعه شامل 14 کتابدار شاغل در کتابخانه­های عمومی شهرستان آذرشهر بود. داده­ها به شیوه نمونه‌گیری هدفمند با استفاده از ...  بیشتر

وابستگی دانشجویان به شبکه‌های اجتماعی بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی

لیلا خلیلی؛ فائقه محمدی

دوره 5، شماره 17 ، بهمن 1397، ، صفحه 67-89

https://doi.org/10.22054/jks.2019.40291.1217

چکیده
  هدف این پژوهش مطالعه وابستگی دانشجویان به شبکه‌های اجتماعی با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی بوده است. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و با رویکرد کمی به روش پیمایشی انجام شد. ابزار اندازه‌گیری پژوهش، خرده مقیاس اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی، از پرسشنامه ارسلان و کریک (2013) بود. جامعه آماری پژوهش، 4771 دانشجوی کارشناسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ...  بیشتر