ابطحی، سید حسین و صلواتی، عادل. (1395). مدیریت دانش در سازمان. تهران: اسکوئی.
احسانی،
علی، مشبکی،
اصغر و هادی زاده،
میلاد. (1391). شناسایی شایستگیهای کلیدی برای اجرای اثربخش مدیریت دانش در بیمارستانها با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری.
فصلنامه مدیریت اطلاعات سلامت 49، 1-11.
الوانی، سید مهدی. (1382). یادگیری الگویی. فصلنامهمدیریتوتوسعه، 16، 8-16.
الوانی، سید مهدی و داناییفرد، حسن. (1394). گفتارهایی در فلسفه تئوریهای سازمانهای دولتی، چاپ اول. تهران: صفار.
آبداری، طاهره و قربانی، هدی. (1392). چشمانداز سیستم مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی. مجلۀ بینش (بیمه، نوآوری، شکوفایی)، 45.
باباغیبی ازغندی، علیرضا. (1390). ارزیابی و بررسی وضعیت استقرار مدیریت دانش در سازمانها (بررسی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی. توسعه انسانی پلیس، 8(39)، 73-106.
جهانیان، محمد ربیع و مرتضائی، احمد. (1394). خلاقیت و نوآوری در سازمان و مدیریت آموزشی. تهران: اسپند هنر.
خادم عباس خیابانی، صبا. (1387). رابطه بین رویههای مدیریت دانش و سطح نوآوری در سازمانها موردمطالعه: شرکتهای زیرمجموعه بنگاههای اقتصادی منتخب شهر اصفهان. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان.
داونپورت، تامس. اچ و پروساک، لارنس. (1394). مدیریت دانش. ترجمه حسین رحمان سرشت. تهران: ساپکو.
رادینگ، آلن. (1394). مدیریتدانشموفقیتدراقتصادجهانیمبتنیبراطلاعات، چاپ اول. ترجمه محمدحسین لطیفی. تهران: سمت.
سکاران، اوما. (1395). روشهای تحقیق در مدیریت. مترجم محمود صائبی. تهران: موسسه عالی آموزشوپرورش مدیریت و برنامهریزی.
شاهین، آرش و صادق بیگی، ارمغان. (1394). مدیریت نوآوری. تهران: جهاد دانشگاهی دانشگاه اصفهان.
شمیسا، علی و ارژن، شهلا. (1394). خلاقیت و نوآوری. تهران: ذهن آویز.
صفرزاده، حسین. (1391). بررسی تأثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی طلوع بهداشت، 11(1)، 65-76.
طالب بیدختی، عباس و انوری، علی. (1388). خلاقیت و نوآوری در افراد و سازمانها. مجله تدبیر، 14(152)، 21-25.
عبدالکریمی، مهوش. (1385). مدیریت دانش، فنآوری و خلاقیت و نقش آنها در بهبود کارایی و اثربخشی فرآیندها. کنفرانستوسعهمنابعانسانی.
علامه، محسن، حسین السادات، صبا و خادم، عباس. (1385). تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری پایدار سازمانی. کنفرانس مدیریت تحول.
محمدزاده، علی. (1380). طراحی سازمانهای نوآور. فصلنامه علمی تخصصی مدیریت.
Baregheh, A., Rowley, J. & Sambrook, S. (2009). Towards a multidisciplinary definition of innovation. Management Decision 47 (8), 1323-1339.
Bhat, J. (2001). Managing innovation-integrating technology, market and organizational change. Department of Scientific and Industrial Research Government of India Working Paper.
Choo, C. W. (2005). Creating knowledge-based healthcare organizations. Bull World Health Organ, 83(7), 555.
Darroch, J. (2005). Knowledge management, innovation and firm performance. Journal of Knowledge Management, 9 (3):101 – 115.
Dorabjee, S., Lumley, C. E., & Cartwright, S. (1998). Culture, innovation and successful development of new medicines-an exploratory study of the pharmaceutical industry. Leadership & Organization Development Journal, 19(4), 199-210.
Ho, L. A. (2011). Meditation, learning, organizational innovation and performance. Industrial Management & Data Systems, 111(1), 113–131.
Jimenez-Jimenez, D., Sanz Valle, R., & Hernandez-Espallardo, M. (2008). Fostering innovation: the role of market orientation and organizational learning. European Journal of innovation management, 11(3), 389-412.
Jones, D. (2003). Knowledge management and technical communication: a convergence of ideas and skills. Available at:
Liebeskind, J. P. (1996). Knowledge, strategy, and the theory of the firm. Strategic. Management Journal, 17, 93-107.
Liu, P. L., & Tsai, C. H. (2007). Research on the effects of knowledge management capabilities and knowledge sharing mechanisms on new product development performance in Taiwan’s high-tech Industries. Asian Journal on Quality, 8(2), 82-100.
Nonaka, I., & Takeuchi. H. (1995). The knowledge creation companieshowJapanese companies create the dynamics of innovation. Oxford: Oxford university press.
Sankowska, A. (2013). Relationships between organizational trust, knowledge transfer, knowledge creation, and firm's innovativeness. Learning Organization, 20(1), 85–100.
Smith, R. (2001). A roadmap for knowledge management. Available at: www2.gca.org/knowledgetechnologies/2001/proceedings.
Wiig, K. (2000). Application of knowledge management in public administration. Available at:
www.egov.plbaza.com.