شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو

حمیدرضا سعیدنیا

دوره 6، شماره 19 ، تیر 1398، ، صفحه 63-88

https://doi.org/10.22054/jks.2019.43087.1230

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، شناسایی و دسته­بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو بود. روش‌: پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر روش، پیمایشی بوده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کاربران کتابخانه‌های عمومی بود که 120 نفر از بین آن‌ها به‌صورت تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری ...  بیشتر