احمدی، علیاکبر، ملک آورزمان، علیرضا و شیخلر، مهدی. (1396). بررسی تأثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (موردمطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی). فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 28، 11-22.
باعزت، ساراف افلاکی فرد، حسین و شهید، نیما. (1395). رابطه بین مدیریت دانش با خودکارآمدی و خلاقیت معلمان مراکز پیشدبستانی. فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4(28)، 169-184.
بدری آذرین، یعقوب و نجاتی، یاشار. (1394). رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیتبدنی دانشگاه تبریز. فصلنامه پژوهشهای نوین روانشناختی، 10(37)، 185-209.
بیرانوند، علی، شعبانی، احمد و محمدی استانی، مرتضی. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیشبینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی استان فارس). مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 24(19)، 39-60.
حسنزاده، محمد. (1391). مدیریت دانش: مفاهیم و زیرساختها (چاپ دوم). تهران: کتابدار.
حسینی فاطمی، آذر و بارانی، قاسم. (1396). بررسی رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و قصد تسهیم دانش با تأکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در میان اساتید زبان انگلیسی و غیر زبان انگلیسی در دانشگاههای ایران. مطالعات زبان و ترجمه، 31، 53-85.
دهقان سفیدکوه، مرتضی، شعبانی، احمد و رجاییپور، سعید. (1396). بررسی رابطه تسهیم دانش با خودکارآمدی در پژوهشگران دانشگاه صنعتی مالک اشتر. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 7 (2)، 273-291.
شکروی فرخنده، امین، معماریان، ربابه، حاجیزاده، ابراهیم و مشکی، مهدی. (1386). نقش برنامه طراحی شده در ارتقای سطح عزتنفس دانش آموزان دختر مدارس تهران. افق دانش، 13(4)، 74-81.
شکری، امید، فراهانی، محمدنقی، کرمی نوری، رضا و مرادی، علیرضا. (1393). فرایندهای ارزیابی شناختی و استرس تحصیلی: نقش تعدیلکنندهی جنس و فرهنگ. مجله روانشناسی شناختی، 2(3)، 59-68.
صادقی، احمد. (1394). بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزتنفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانش آموزان. دستاوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روانشناسی)، 22(1)، 227-244.
صدرالسادات، سید. (1379). چگونه عزتنفس در کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه را افزایش دهیم؟ طب و تزکیه، 38، 64-70.
فرخ، بتول و شاه طالبی، بدری. (1397). رابطه بین یادگیری خود راهبر، خودکارآمدی و سواد اطلاعاتی با رفتار تسهیم دانش. پژوهش در برنامهریزی درسی، 2(29)، 148-161.
کارگر شورکی، محمدحسین، حاجی محمدعلی جهرمی، مقداد، ناظری، علی و رشیدی، محمدمهدی (1395). بررسی اثر ویژگیهای شخصیتی بر روی تسهیم دانش و رفتار کاری نوآورانه کارکنان (موردمطالعه: پژوهشگاه صنعت نفت). مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 7(28)، 35-59.
کربلایینوری، اشرف، صادقی، علی و شمسالمعالی، زویا. (1388). تأیید روایی سازه نسخه فارسی مجموعه آزمون ارزیابی شناختی کاردرمانی لونستین (لوتکا). فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی، 10(2)، 33-37.
کرمپور، عبدالحسین، مسعودی، نازنین و ابراهیمی، ابوالقاسم. (1397). بررسی نقش میانجی تسهیم دانش در رابطه بین سرمایه فکری و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای نرمافزاری ایران). مدیریت فناوری اطلاعات، 10(1)، 185-208.
محمدی زردخشویی، لیلی و روانفر، الهه. (1394). رابطه مدیریت دانش با عزتنفس پرستاران بیمارستان بزرگ نفت اهواز،
کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی، اردبیل، موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی،
https://www.civilica.com/ Paper-EDHRCONF01-EDHRCONF01_105.html
هاشمی، سید حامد، اکرادی، احسان و یوسفی، مینو. (1395). بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی بر مدیریت دانش و نوآوری سازمانی. فصلنامه مطالعات دانش شناسی، 2(8)، 1-20.
References
Aharony, N. (2011). Librarians’ attitudes toward knowledge management. College & Research Libraries, 72(2), 111-126.
Bleidorn, W., Arslan, R. C., Denissen, J. J., Rentfrow, P. J., Gebauer, J. E., Potter, J., & Gosling, S. D. (2016). Age and gender differences in self-esteem—A cross-cultural window. Journal of personality and social psychology, 111(3), 396–410.
Bock, G. W., & Kim, Y. G. (2002). Breaking the myths of rewards: An exploratory study of attitudes about knowledge sharing. Information Resources Management Journal (IRMJ), 15(2), 14-21.
Bullock‐Yowell, E., Andrews, L., & Buzzetta, M. E. (2011). Explaining career decision‐making self‐efficacy: Personality, cognitions, and cultural mistrust. The career development quarterly, 59(5), 400-411.
Donate, M. J., & de Pablo, J. D. S. (2015). The role of knowledge-oriented leadership in knowledge management practices and innovation. Journal of Business Research, 68(2), 360-370.
Esmaeelinezhad, O., & Afrazeh, A. (2018). Linking personality traits and individuals’ knowledge management behavior. Aslib Journal of Information Management, 70(3), 234-251.
Hsieh, H. L., Hsieh, J. R., & Wang, I. L. (2011). Linking personality and innovation: the role of knowledge management. World Transactions on Engineering and Technology Education, 9(1), 38-44.
Kankanhalli, A., Tan, B. C., & Wei, K. K. (2005). Contributing knowledge to electronic knowledge repositories: An empirical investigation. MIS quarterly, 29(1).
Komarraju, M., & Nadler, D. (2013). Self-efficacy and academic achievement: Why do implicit beliefs, goals, and effort regulation matter?. Learning and Individual Differences, 25, 67-72.
Mann, M. M., Hosman, C. M., Schaalma, H. P., & De Vries, N. K. (2004). Self-esteem in a broad-spectrum approach for mental health promotion. Health education research, 19(4), 357-372.
Master, D. (2013). Knowledge sharing, job satisfaction, and self-efficacy among trainers from one California training and development organization: A case study (Doctoral dissertation). Retrieved from https://goo.gl/hXzEBg
Matzler, K., & Mueller, J. (2011). Antecedents of knowledge sharing–Examining the influence of learning and performance orientation. Journal of Economic Psychology, 32(3), 317-329.
Orth, U. (2018). The family environment in early childhood has a long-term effect on self-esteem: A longitudinal study from birth to age 27 years. Journal of personality and social psychology, 114(4), 637-655.
Van Den Hooff, B., & De Ridder, J. A. (2004). Knowledge sharing in context: the influence of organizational commitment, communication climate and CMC use on knowledge sharing. Journal of knowledge management, 8(6), 117-130.
Wang, S., & Noe, R. A. (2010). Knowledge sharing: A review and directions for future research. Human resource management review, 20(2), 115-131.