ابطحی، حسین. (1377). مدیریت منابع انسانی و فنون امور استخدامی. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
ابونوری، اسماعیل؛ نیازی، عیسی؛ و طاهری، محسن. (1390). اولویتبندی شاخصهای مدیریت دانش در دانشگاههای منتخب. کاوش مدیریت بازرگانی، 56-73.
آتشک، محمد؛ ماه زاده، پروین.(آذر 1388). روششناسی فرایند مدلهای استقرار مدیریت دانش. مقاله ارائهشده در دومین کنگره مدیریت دانش. ایران. دانشگاه تهران. تهران.
اخوان، پویا؛ و باقری، رحمان. (1390). مدیریت دانش. تهران: آتی نگر.
اخوان، پیمان؛ یزدی مقدم، جعفر. (1391). بررسی توأم نقش اصول اخلاقی و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی. اخلاق در علوم رفتاری، 22، 59-41.
آزاد، ناصر.و رشیدی، صالح.(1388). توسعه مدیریت دانش با بهکارگیری مدیریت فرایندهای منابع انسانی. مهندسی مواد،1، 10-1.
بابا غیبی ازغندی، علیرضا. (1390). ارزیابی و بررسی وضعیت استقرار مدیریت دانش در سازمانها. توسعه انسانی پلیس، 39، 61-1.
بروجرون، برن؛ و ترجمه ملکزاده، غلام حسین. (1386). مدیریت دانش. تهران: جهان فردا.
پروانه، مراد. جندقی، غلامرضا؛ و زارعی، حسن. (1393). فرهنگسازمانی در رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمان. پژوهشی در مسائل تعلیم و تربیت، 48،21 7-202.
تیرانداز، محسن و کلانتریان، فریبا.(1392). مدیریت دانش در سازمان. ماهنامه اجتماعی اقتصادی، علمی، فرهنگی کار و جامعه،165، 49-45.
حاضری، ابوالقاسم.و صراف زاده، محمد.(1385). مدیریت دانش در دانشگاهها و نقش کتابخانههای دانشگاهی تهران. مجله نما، 37-23.
حسنزاده، محمد (1386). مدیریت دانش: مفاهیم وزیر ساختها. تهران: کتابدار.
حسین زاده، اکبر؛ شعبانی، احمد؛ و سیادات، علی. (1391). میزان کاربست مدیریت دانش در بین کارکنان کتابخانههای و دانشگاهی و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهر تبریز. مدیریت اطلاعات و سلامت، 192-202.
حسین قلی زاده، ر.(1389). بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش از دیدگاه دانشکاران آموزشی و سازمانی. پژوهشنامه آموزش عالی،9،141-159.
حسینی، محمد.و خوشنظر، طاها.(1388). مدیریت دانش در سازمانهای امروزی. سازمان برتر،2، 42.
خجسته پور، ع.و درویشی، ج.(1392). بررسی شاخصها و عوامل موفقیت طرحهای مدیریت دانش. مدیریت کیفیت فراگیر،7، 28-19.
خیراندیش، محسن.دوستکام، کامران؛ و حسینیان، یاسر.(1390). نقش عوامل فناورانه در موفقیت مدیریت دانش سازمان. مدیریت نظامی،44، 88-69.
دهقان، حسین. (1393). نقش مدیریت دانش در نوآوری سازمانها. فصلنامه رشد و فناوری اطلاعات،39، (10)،52-44.
رجایی پور، سعید و رحیمی، حامد. (1387). بررسی رابطه بین فرایند تبدیل مدیریت دانش و عملکرد اعضاء هیأت علمی دانشگاه اصفهان. پژوهشنامهی مدیریت اجرایی، 59-76.
رهنورد، فرجالله؛ محمدی، اصغر. (1388). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکدهها و مراکز آموزش عالی تهران. مدیریت و فناوری اطلاعات، 37-52.
شکر کن، حسین؛ نیسی، عبدالکاظم؛ نعامی، عبدالرضا؛ و مهرابی زاده، مهناز. (1386). بررسی رابطه خشنودی شغلی با رفتار مدنی و عملکرد شغلی برخی کارخانههای اهواز. مجله روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز، 13-24.
صباغیان، زهرا.و سلیمی، قاسم.(1388). ارزیابی راهبردی مدیریت دانش در محیطهای آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه خلیجفارس. دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش.
صراف زاده، محمد.(1384). کتابداران و مدیریت دانش. اطلاعشناسی،2، 36-23.
صیف، محمد حسن.و کرمی، مقداد.(1383). مدیریت دانش از دیدگاه راهبرد تجاری، ماهنامه تدبیر.
طبرسا، غلامعلی؛ و اورمزدی، نوشین. (1388). تبیین و سنجش عوامل زمینهای برای استقرار مدیریت دانش. پیام مدیریت، 39-69.
علیرضایی، نفیسه؛ مساح، هاجر؛ و اکرمی، ناهید. (1392). رابطه وجدان کاری با عملکرد شغلی. اخلاق در علوم رفتاری، 2، 1-11.
فدائی، غلام حسین.حسنزاده، محمد.؛ و ذراتی، ماشاالله(1390). بررسی مفهوم نظام مدیریت دانش. تحقیقات اطلاعرسانی،4،553-580.
فراهانی، سامان و عظیمی، پژمان.(1393). مدیریت دانش. حملونقل و توسعه،73،70-64.
قاسمی، حمید.(1393). مبانی مدیریت دانش سازمانی و کارکنان دانشگر. بیمه سلامت،52،52-46.
کشاورز، علی حسین.و رمضانی، یوسف.(1389). بررسی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش و شاخصهای فرهنگسازمانی از دیدگاه رابیینز. چشمانداز مدیریت دولتی،3، 55-44.
مدهوشی، مهرداد؛ و نیازی، عیسی. (1390). ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاههای منتخب. پژوهشنامه مدیریت تحول، 116-137.
ممقانی، نسرین.اخوان، پژمان؛ و شفقی، فاطمه.(1390). توسعه فرآیندهای چرخه مدیریت دانش مبتنی بر عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش. پژوهشگاه علوم فناوری اطلاعات ایران،3 (26)،10-1.
منصوریان، علی رضا.خیراندیش، محمد. عسکری، ناهید.(1390). توسعه ابعاد ساختاری سازمان در تناسب با رویکردهای مدیریت دانش. مدیریت فناوری اطلاعات، 7(3)،133-155.
موسوی، جعفر؛ صفانیا، علی محمد؛ و شیروانی، سمیه. (1393). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر خلاقیت کارکنان. پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزش، 81-95.
موسی خانی، محمد؛ حسنقلی پور، طهمورث؛ و وظیفه، زهرا. (1392). ارائه مدل تبیین رابطه فرایندهای مدیریت دانش با توسعه منابع. پژوهشهای مدیریت عمومی، 49-71.
نامداری، کوروش؛ و کلنی، سیمین. (1393). نقش توانمندیهای مذهبی در پیشبینی عملکرد شغلی وظیفهای زمینهای. روانشناسی دانشگاه اصفهان، 77-93.
نیسی، عبدالحسین؛ و نمکی، ارسلان. (1389). بررسی رابطه نشر دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین کارکنان شهید چمران اهواز. علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)، 192-171.
هاشمی سادات، صدیقه. (1389). ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاه علوم انتظامی. مطالعات مدیریت انتظامی، 183-214.
یونسی فر، عزیز؛ و یونسی فر، علی. (1393). بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، 276-280.
Abzari, M., & Kermani Alghoreishi, M. (2005). Feasibility of establishing knowledge management in Iran steel industry. Journal of Ministerial Sciences and Economy, 51-62.
Alavi, M. & Leidner, D.E. (2001).Knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, Vol 25 (1), 107-36.
Babnik, K., Sirca, N., & Dermol, V. (2014). Individuals learning in work teams: Support to knowledge management initiatives and an important source of organizational learning. Procedia-Social and Behavioral, 178-185.
Cullen, J. (2001). knowledge management. American society for in formation science and technology, 90-111.
Davenport, T.-H., Delong, D., & Beers, M. (1998). Successful knowledge management projects. Salon management review, 43-58.
Dermol, V. (2013). Relationship between learning, knowledge creation and organizational performance. Scientific Annals of theAlexandru Ioan Cuza" University of Iasi, Economic Sciences Section, 67-82.
Filemon, A., & Uriarte, J.-r. (2008). Introduction to Knowledge Management. National Academy of Science and Technology Government of Japan, 94-109.
Gabriele, P., Rami, A., & Blake, I. (2000). Knowledge management in academia:. Information Technology and Management, 229-245.
Keskin, H. (2005). The Relationship between explicit and tacit orientaed knowledge. Journal of American Academy of Business, 481-469.
Lamprini, L., & Nasiopoulos, K. (2014). Knowledge Management Strategy within the Higher Education. Social and Behavioral Sciences, 488-495.
Lee, H., & Choi, B. (2003). Knowledge management enablers, processes, and organizational performance:An integrative view and empirical examination. Journal of Management Information Systems, 179-228.
Liao, S., & Wu, C. (2009). The Relationship Among knowledge Management Organizational Learning and Organizational Performance. International Journal of Business andManagement,, 64-76.
Lin, H. (2007). A Stage Model of Knowledge Management, an Empirical Investigation of. Journal of Information Science, 643-659.
Motowidlo, J.-S. (2003). Job Performance. Handbook of Psychology. Industrial and Organizational Psychology, 39-55.
Noh, m., Kim, H., & Jang, H. (2014). Learning performance and business performance of knowledge management organizations: The moderating effect of technological capability. Information Development, 1-17.
Nonaka, I., Toyama, R., & Konno, N. (2001). a conceptual framework for the continuous and self-transcending process of knowledge creation. Knowledge Emergence, Social, Technical, and Evolutionary Dimensions of Knowledge Creation, 13-29.
Petrova, G., Smokotin, V., Kornienko, A., Ershova, I., & Kachalov, N. (2014). Knowledge management as a strategy for the administration. Social and Behavioral Sciences, 451-455.
Trivellas, P. (2012). Investigating the impact of Research and Development Strategy on firm performance. Key Engineering Materials, 482-495.
Tsoukas, H. (2003). Do we really understand tacit knowledge? The Blackwell Handbook of Organizational Learning and Knowledge Management, Blackwell, 62-75.
Yang, J.-t. (2004). The impact of knowledge sharing on organizational learning and effectiveness. Human Resource development Quarterly, 2, 83-90.