آزادی احمدآبادی قاسم؛ آزادی احمدآبادی، اکرم (1388). فناوری اطلاعات در مدیریت دانش: کاربردها و تأثیرات. ماهنامه تدبیر، شماره 211، 55-60.
تارخ، محمدجعفر؛ میرزایی، رحمت؛ الوندی، نغمه. (1390). بررسی نقش ابزارهای فناوری اطلاعات در پیادهسازی اثربخش سیستمهای مدیریت دانش با استفاده از تکنیک تحلیل شکاف (مطالعه موردی: شرکت ایرانخودرو). نشریه بینالمللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید، 22 (4).
تقی زاده، ابراهیم (1385). بررسی تأثیر سیستم فناوری اطلاعات بر اثربخشی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی، تهران.
جعفری مقدم، س. (1382). مستندسازی تجربیات مدیران (از دیدگاه مدیریت دانش). تهران: مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، چاپ اول.
رادینگ، الن (1386). مدیریت دانش: موفقیت در اقتصاد جهانی مبتنی بر اطلاعات. ترجمه محمدحسین لطیفی، تهران: سمت.
فتاحی، رحمتالله (1381). از اطلاعات به دانش: رویکردی نو به کارکردهای کتابخانه در عصر فناوری نوین. در مجموعه مقالات ششمین همایش کتابداران سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور (یزد:16-18 بهمن 1381). تهران: سازمان مدیریت و برنامهریزی، ص 15-342.
مختاری، حیدر؛ یمینی فر، موسی. (1383). از داده تا دانش و از مدیریت داده تا مدیریت دانش: مروری بر متون. فصلنامه کتاب، 15 (3)،13 -23.
سبحانی، یزدان؛ هنری، حبیب؛ شهلایی، جواد؛ احمدی، علیرضا (1392). رابطه فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیون ورزشی. فصلنامه ورزشی، 17،55 -73.
Akiyoshi, M. (2008).Knowledge sharing over the network, thin solid film. Proceedings of 2nd International symposium on the manipulation of advanced smart Materials, 517(4) pp. 1512-1514.
Blacker, F. (1995). Knowledge, Knowledge work and organization. Organization studies, 16, pp.1021-1046.
Brown, J.S. (1998). Organizing knowledge.California management review. 40(3), pp. 90- 111.
Bock, G. & Marca, D. (1995). Designing Groupware. New York: McGraw-Hill.
Davenport, T.H. Delong, D.W. Beers, M.C. (1998). Successful knowledge management projects. Sloan knowledge review, winter, 32(2), pp. 43-57.
Carvalho, Rodrigo Baroni de & Ferreira, Marta Ara ْ jo Tavares. (2001). A Proposal of Taxonomy for Knowledge Management Tools. Online available in: www.iamot.org/conference/index.php/ocs/7/paper/viewFile/860/309
McDermott, R. (1999). Why Information Technology inspired. California Management Review. 41, pp. 103-117.
Miles,G. (1998). Some Conceptual and Research Barriers to the Utilization of knowledge. California management Review. 4(3), pp. 281-288.
Milton, N. et al. (1999). Towards a knowledge technology for knowledge management. International Journal of Human-Computer Studies, 51, pp. 615-641.
Mirzaei, R. et al. (2009). Information Technology as a Critical Factor in Knowledge Management system.4th international e-commerce conference in developing countries.
Neels, C.J. & Johnson, D. (2010).Information management as an enabler of knowledge management maturity: a sough African perspective. International journal of information management. 30, PP. 57-67.
Rviz, J. Merono, A. (2006). Information Technology and Learning: Their Relationship and Impact on Organizational performance in small Business. International Journal of information management, 26(1), pp. 16-29.
Tseng, S. M. (2008).The effects of information technology on knowledge management systems. Expert systems with applications, 35, PP. 150-160.