آتشک، محمد و ماه زاده، پریسا. (1386). مدیریت دانش: مفاهیم، یافتهها، کاربستها. مجموعه مقالات ارائهشده در همایش منطقهای محیطهای مجازی در هزاره سوم، رودهن.
آراسته، حمیدرضا و جاهد، حسین. (1390). رعایت اخـلاق در دانشگاهها و مراکـز آموزش عالی: گزینهای برای بهبـود رفتارهـا. فصـلنامه نشـاط علـم، ۱(2)، 32-40.
اخوان، پیمان و جعفری، مصطفی. (1391). طراحی مدل مفهومی مدیریت دانش با تأکید بر عوامل کلیدی موفقیت. نشریه مدیریت فردا، 13(14)، 13-25.
اسکوهی، فاطمه؛ موحدمحمدی، سید حمید و رضوانفر، احمد. (1393). رابطهی مهارتهای ارتباطـی بـا عملکرد آموزشـی- پژوهشـی اعضـای هیأت علمـی دانشـگاه علـوم کشـاورزی و منابع طبیعی سـاری. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 30(4)، 25-32.
پاسبانی، محمد. (1394). مدلی جهت ارتقای خلاقیت و یادگیری سازمانی با استفاده از شاخصهای کلیدی موفقیت مدیریت دانش در صنایع خودرو و نیرو محرکه. مدیریت بهرهوری، 9(35)، 195-212.
حسین چاری، مسعود و فداکار، محمدمهدی. (1384). بررسی تأثیر دانشگاه بر مهارتهای ارتباطی بر اساس مقایسه دانش آموزان و دانشجویان. ماهنامه دانشور رفتار، 12(15)، 21-32.
سیدعامری، میرحسن و عرضه، کیوان. (1391). مدیریت دانش و مهارتهای ارتباطی مدیران سازمان تربیتبدنی ایران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 4(13)، 49-64.
سیدنقوی، میرعلی؛ نریمانی، مهدی و حسینی، حسین. (1389). فرهنگ و استراتژی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی: با نگاهی بر مدیریت دانش. چشمانداز مدیریت دولتی، 1(1)، 9-24.
شاهبندرزاده، حمید؛ محمدی، یگانه و حسنپور، رضا. (1389). ارزیابی فرهنگسازمانی نیروی انتظامی و مقایسه آن با دانشگاه علوم پزشکی، سازمان دارایی و کشتیسازی. فصلنامه نظم و امنیت انتظامی، 3(1)، 3-31.
شیبانی، زهره؛ بهشتی فر، ملیکه و ایراننژاد پاریزی، سید جواد. (1394). بررسی رابطه بین مسئولیتپذیری و عملکرد شغلی با توجه به نقش تعدیل گر مهارتهای ارتباطی در کارکنان مجتمع مس سرچشمه. پایاننامه کارشناسی ارشد، گروه مدیریت، واحد رفسنجان، دانشگاه آزاد اسلامی.
صافی، احمد. (1391). آموزشوپرورش ایران در صدسال گذشته. ویژهنامه یک صدمین انتشار. 18(2)، 2-17.
صائمیان، صدیقه. (1377). ارتباطات انسانی. نشریه تدبیر، 9(87)، 7.
رابینز، استیفن. (1389). رفتار سازمانی. جلد اول، چاپ دوم. ترجمـه علـی پارسـائیان و سـیدمحمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
رئیسی، مجید؛ حسینی، عماد؛ طالب پور، مهدی و نظری، وحید. (1392). برازش معادله رگرسیونی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی در سازمانهای ورزشی منتخب کشور، مدیریت ورزشی، 3(48)، 2-60.
کلمبز، هریس و بین، رینولد. (1989). آموزش مسئولیت به کودکان. ترجمه پـروین علیپور (1385). تهران: آستان قدس رضوی.
عیسی زاده، علیاکبر. (1395). بررسی الزامات، موانع و مزایای استقرار مدیریت دانش در بنادر ایران. ماهنامه مدیریت دانش جامعه بندری و دریایی ایران، 1(6)، 22-42.
منصوری بروجنی، ویدا و اتقیا، ناهید. (1394). ارتباط بین مدیریت دانش با اثربخشی سازمانی در کارکنان وزارت ورزش و جوانان. پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 6(11)، 33-52.
موسوی ده موردی، علی. (1379). رابطه خشنودی شغلی؛ انگیزه پیشرفت بـا سلامت روان و مسئولیتپذیری مربیان مرد. پایاننامه کارشناسی ارشد منتشرنشده، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
Aluchna, M. (2010). Corporate social responsibility of the top ten; examples taken from the Warsaw Stock Exchange. Social Responsibility Journal, 6(4), 611-626.
Castka, P. & Balzarova, A. M. (2009). ISO 26000 and Supply Chains ˚ on the Diffusion of the Social Responsibility Standards. International Journal of Production Economics, 1(111), 274-286.
Chin Tsai, ch. (2009). Study of the correlations between the knowledge management and the administrative effectiveness of general affairs office in the elementary schools in taoyuan country. Engineering Economics, 3(71), 90-99.
Davenport, T., De Long, D. & Beers, M. (1998). Successful Knowledge Management Projects. Sloan Management Review, 39(2), 43-57.
Fernando, J. D. (2007). Social Responsibility: A Modern Need of the Social Studies. Journal of Education, 43(4), 223-227.
King, W. & Chung, T. M. (2008). Knowledge management and organizational learning. International journal of Management Science, OMEGA, 36(4), 168.
Luthans, F. (2008). Organizational behavior. McGraw-Hill International edition, Tenth Edition, Singapore, PP 315-317.
Hoffman, J., Hoelscher, M. L. & Sherif, K. (2005). Social capital, knowledge management and sustained superior performanc, Journal of knowledge management, 9(3), 170-182.
Ho, L. A. (2011). Meditation, learning, organizational innovation and performance. Industrial management & data systems, 111(1), 113-131.
Manen, V an. & Schin, E. H. (2012). Career development in improving - life at work. Behavioral scince approaches to organizational change. Edited buy hackman J. R. and Suttll J. L. Santa marina
Ming pi, Z. (2011). The role of knowledge management practices on organizational context and organizational effectiveness, ABAC Journal, 28(1), 42-53.
Memery, J., Megicks, P., & Williams, J. (2005). Ethical and social responsibility issues in grocery shopping: a preliminary typology. Qualitative Market Research: An International Journal, 8(4), 399-412.
Santos-Vijande, M. L., López-Sánchez, J. Á., & Trespalacios, J. A. (2012). How organizational learning affects a firm's flexibility, competitive strategy, and performance. Journal of Business Research, 65(8), 1079-1089.
Smith.T. & Mils. A. (2010). Knowledge management liked to strategy for organizational effectiveness. Journal of sport science, 12(5), 120-134.
Ouimet, M. (2005, May). Factors associated with research productivity and knowledge transfer in Canadian Medical Schools: A cross-sectional survey. In Paper to be presented at the triplex helix conference, the capitalization of knowledge: Cognitive, economic, social and cultural aspects, Turin, Italy (pp. 18-21).
Turner, R. J. (2004). Corporate Social Responsibility: Should Disclosure of Social Considerations be Mandatory?. Monash University.
Ralph, L. L. (2008). An Investigation of a Knowledge Management Solution for Reference Services. Doctoral dissertation, Nova Southeastern University, Retrieved
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1472137061&sid=1&Fmt=2&clientId =46431&RQT=309&VName=PQD.
Robb, D. (2013). Assembling Knowledge Management Teams. Information Strategy Executive Journal,2(5), 37-48
Roth, R. A., Gold, Y. V. (2011). Teacher Managing Stress and Preventing Burnout. The Professional Health Solution
Ubius, Ü., & Alas, R. ٢٠٠٩. Ruth alas organizational culture types as predictors of corporate social responsibility. Engineering Economics, 4(61), 90-99.
Zarei Matin, H., Taheri, F. & Syar, A. (2011). Organizational silence: Concepts, causes and consequences. Journal of Management Science. 6(21), 76-106 (Persian).
Wichian, S. N., Wongwanich, S., & Bowarnkitiwong, S. (2009). Factors affecting research productivity of faculty members in government universities: Lisrel and Neural Network Analyses. Kasetsart Journal, 12(39), 67-78.