حاجی پور، بهمن و نظر پور کاشانی، حامد (1389). اولویتبندی انواع فرهنگسازمانی طبق مدل کویین) برمبنای میزان اثرگذاری آنها بر یادگیری سازمان. اندیشه مدیریت راهبردی، 4 (1)، 208-181.
داورزنی، هدی؛ کاظم زاده، رضا و دگردی، سید حسامالدین (1389). ارائه مدلی برای بررسی تأثیرات قابلیت یادگیری سازمانی بر نوآوری. مهندسی صنایع و مدیریت شریف، 28 (2)، 14- 3.
داوری، علی و رضازاده، آرش (1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار نمونهسازی معادلات ساختاری نرمافزار. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
عدلی، فریبا (1384). مدیریت دانش: حرکت به فراسوی دانش. تهران: انتشارات فراشناختی اندیشه.
محمدی استانی، مرتضی؛ شعبانی، احمد و رجایی پور، سعید (1390). امکانسنجی و پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر پایه مدل بکوویتز و ویلیامز. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 1(1)، 44-23.
نیازآذری، کیومرث؛ بریمانی، ابوالقاسم و حاجی قلیخانی، بیبی سعیده (1389). بررسی نقش مدیریت دانش بر خلاقیت دبیران در مدارس متوسطه. فصلنامه مدیریت، 8 (21)، 87- 79.
یوسفی، احسان؛ فیضی، جعفر صادق و سلیمانی، محمد (1391). بررسی میزان تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری (در میان مدیران و کارکنان شرکتهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 1(3)، 51-29.
Alegre, J., & Chiva, R. (2008). Assessing the impact of organizational learning capability on product innovation performance: An empirical test. Technovation, 28(6), 315-326.
Andersson, M., Lindgren, R., & Henfridsson, O. (2008). Architectural knowledge in inter-organizational IT innovation. The Journal of Strategic Information Systems, 17(1), 19-38.
Aragón-Correa, J. A., Garcia-Morales, V. J., & Cordón-Pozo, E. (2007). Leadership and organizational learning's role on innovation and performance: Lessons from Spain. Industrial marketing management, 36(3), 349-359.
Bernardo, M. (2014). Integration of management systems as an innovation: a proposal for a new model. Journal of Cleaner Production, 82, 132-142.
Camarero, C., & José Garrido, M. (2011). Incentives, organizational identification, and relationship quality among members of fine arts museums. Journal of Service Management, 22(2), 266-287.
Cui, A. S., Griffith, D. A., & Cavusgil, S. T. (2005). The influence of competitive intensity and market dynamism on knowledge management capabilities of multinational corporation subsidiaries. Journal of International Marketing, 13(3), 32-53.
Darroch, J. (2003). Developing a measure of knowledge management behaviors and practices. Journal of knowledge management, 7(5), 41-54.
Darroch, J. (2005). Knowledge management, innovation and firm performance. Journal of knowledge management, 9(3), 101-115.
Darroch, J., & McNaughton, R. (2002).Examining the link between knowledge management practices and types of innovation. Journal of intellectual capital, 3(3), 210-222.
Garcia-Morales, V. J., Liorens-Montes, F. J., &Verdú-Jover, A. J. (2006).Antecedents and consequences of organizational innovation and organizational learning in entrepreneurship. Industrial Management & Data Systems, 106(1), 21-42.
Garratt, B. (1990). Creating a learning organization: A guide to leadership, learning and development. New York: Simon & Schuster Press
Goh, A. L. (2005). Harnessing knowledge for innovation: an integrated management framework. Journal of Knowledge management, 9(4), 6-18.
Gold, A. H., Malhotra, A., & Segars, A. H. (2001). Knowledge Management: An Organizational Capabilities Perspective. Journal of Management Information Systems, 18(1), 185-214.
Gopala Krishnan, S., & Bierly, P. (2001). Analyzing innovation adoption using a knowledge-based approach. Journal of Engineering and Technology management, 18(2), 107-130.
Greiner, M. E., Böhmann, T., & Krcmar, H. (2007). A strategy for knowledge management. Journal of knowledge management, 11(6), 3-15.
Jerez-Gomez, P., Céspedes-Lorente, J., & Valle-Cabrera, R. (2005). Organizational learning capability: a proposal of measurement. Journal of business research, 58(6), 715-725.
Jiménez-Jiménez, D., & Sanz-Valle, R. (2011). Innovation, organizational learning, and performance. Journal of business research, 64(4), 408-417.
Ke, W., & Wei, K. K. (2006). Organizational learning process: its antecedents and consequences in enterprise system implementation. Journal of Global Information Management, 14(1), 1.
Liao, S. H., Fei, W. C., & Liu, C. T. (2008). Relationships between knowledge inertia, organizational learning and organization innovation. Technovation, 28(4), 183-195.
Palmer, B. R., Manocha, R., Gignac, G., & Stough, C. (2003).Examining the factor structure of the Bar-On Emotional Quotient Inventory with an Australian general population sample. Personality and Individual Differences, 35(5), 1191-1210.
Prajogo, D. I., Power, D. J., & Sohal, A. S. (2004). The role of trading partner relationships in determining innovation performance: an empirical examination. European Journal of Innovation Management, 7(3), 178-186.
Storey, C. & Hull, F. M. (2010). Service development success: a contingent approach by knowledge strategy. Journal of Service Management, 21(2), 140-161.
Su, K. J., Huang, L. C., & Hsieh, H. L. (2004). The development of a knowledge flow paradigm in engineering education: Empirical research in Taiwanese universities. World Transactions on Engineering and Technology Education, 3(1), 125-128.
Vasenska, I. (2013). Organizational Learning and Employee Empowering Increasing Tourist Destination Performance. In Proceedings of the 2013 Active Citizenship by Knowledge Management & Innovation: Proceedings of the Management, Knowledge and Learning International Conference , 615-624.
Wang, C. L., & Ahmed, P. K. (2004). The development and validation of the organizational innovativeness construct using confirmatory factor analysis. European journal of innovation management, 7(4), 303-313.
Weerawardena, J., O'Cass, A., & Julian, C. (2006). Does industry matter? Examining the role of industry structure and organizational learning in innovation and brand performance. Journal of business research, 59(1),