افرازه، عباس. (1384). مدیریت دانش (مفاهیم، مدلها، اندازهگیری و پیادهسازی). تهران: عباس افرازه.
امانی، مرتضی. (1387). بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی با خلاقیت و نوآوری سازمانی در مدیران مدارس مناطق 4 و 9 شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی.
بیات، حمیدرضا. (1375). بررسی و تجزیهوتحلیل اثرات فرهنگسازمانی بر خلاقیت و نوآوری سازمانی در سطح سازمانهای دولتی استان زنجان. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی.
داونپورت، تامس اچ. (1998). مدیریت دانش. ترجمه رحمانسرشت. (1379). تهران: ساپکو.
فردمن، تام؛ ویلکینسون، ادریان. (2006). مدیریت منابع انسانی پیشرفته. ترجمه تقوی و ختایی، چاپ اول. (1388). تهران: مهکامه.
قلی زاده، رضوان حسین؛ شعبانی ورکی، بختیار؛ مرتضوی، سعید. (1383). نسبت میان فرایند تبدیل دانش و فرهنگسازمانی در دانشگاه فردوسی مشهد. مطالعات تربیتی و روانشناسی، 6(1)، 5-28.
موسی خانی، محمد؛ حقیقی، محمد و ترکزاده، سمانه. (1391). ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی). مدیریت بازرگانی، 4(2)، 147-164.
Bontis, N. & Girardi, J. (2000). Teaching knowledge management and intellectual capital lessons: an empirical examination of the Tango simulation. International Journal of Technology Management, 27(5-8), 545-55.
Bontis, N. (1998). Intellectual capital: an exploratory study that develops measure and models. Management Decision, 36(2), 63-76.
Bontis, N. (2002). World congress of intellectual capital readings, Boston: Elsevier Butterworth Heinemann KMCI Press.
Courger, J. (1996). Creativity and innovation in information systems organizations. Boyd & Fraser.
Davenport, T. & Prusak, L. (1998). Working knowledge: how organizations manage what they know. Boston: Harvard Business School Press.
Fathian, M. (2005). Role of tacit knowledge management in creativity & innovation. Tadbir, 16(164), 12-8. [In Persian].
Gold, A. H., Malhotra, A., & Segars, A. (2001). Knowledge management: an organizational capabilities perspective. Journal Managent Information, 7(3), 41-68.
Hind, B. (2008). Introduction to knowledge management for creativity and innovation minitrack. Journal of Knowledge Management, 12(78), 121-149.
Joo, J. & Lee, S. M. (2009). Adoption of the semantic web for overcoming technical limitations of knowledge management systems. Journal of Expert Systems with Applications, 36, 7318–7327.
Lee, H. & Choi, B. (2003). Knowledge management enablers, processes and organizational performance. An integrative view and empirical examination. Journal of Management Information Systems, 20(1), 179-228.
Nanoka, I. & Tackeuchi, H. (1995). The knowledge-creating company. New York:Oxford Press.
Noor, N. M. (2004). Work-family connects work- and family-role salience, and women's well being. The Journal of Social Psychology, 144(4), 389-405.
Sallis, E. & Jones, G. (2002). Knowledge managementin Education. Kogan Page London.
Soonhe, K. (2009). Managerial leadership. The climate for creativity and innovation and culture of innovation and performance-driven in local government. Paper Pprepared for the PMRA Conference 2009 Oct 1-2. 2009 Columbus. Ohio.
Wall. T. D. (2005). Creativity innovation. Learning and knowledge management in the process of sevice development – result from a survey of experts. Journal of Applied Psvchology, 90(5), 774-79.
Weisberg, R. (1994). Genius and madness? A quasi – experimental test of the hypothesis that manic – depression increases creativity. Psy Science 5(6), 361-367.
Yogesh, M. (2000). Knowledge management for e-business performance: advancing information strategy to internet time, information strategy. The Executive's Journal, 16, 4, 5-16.
Zack, M. H. (1999). Developing knowledge strategy. California Management Review, 41(3), 125-145.