حاتمی نسب، سیدحسن؛ زنجیرچی، سیدمحمود (1390). نقش زیرساختی و فرایندی مدیریت دانش در مسیر چابک سازی صنعت نساجی کشور. فصلنامه چشمانداز مدیریت صنعتی، 1، 151-135.
حسینی، سید مجتبی؛ دانائی فرد، حسن (1391). تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجیگری فرهنگسازمانی. فصلنامه علوم مدیریت، (28)7، 109-130.
دامغانیان، حسین؛ زارعی، اعظم؛ روزبان، فرزان (1392). بررسی تأثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت دانش با میانجیگری توانمندسازی در شرکت ملی حفاری ایران. مدیریت فناوری اطلاعات، (4)5، 85-102.
داناییفرد، حسن؛ خائف اللهی، احمد؛ حسینی، سید مجتبی (1390). تأملی بر ارتقای تسهیم دانش در پرتو رفتار شهروندی سازمانی (موردمطالعه وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری). پژوهشهای مدیریت عمومی، (14)4، 84-63.
رضایی دولتآبادی، حسین؛ خزائیپول، جواد؛ کیالاشکی، جعفر؛ امانی، مجتبی؛ وریج، رضا (1392). طراحی مدل تاثیرگذاری فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش و ایجاد چابکی در مهار شرایط بحرانی با رویکرد پدافند غیرعامل. دو فصلنامه مدیریت بحران، (1)2، 67- 59.
رامینمهر، حمید؛ هادیزاده، اکرم؛ احمدی، ایمان (1388). بررسی رابطه بین ادراک از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت پخش فراوردههای نفتی ستاد تهران). فصلنامه مدیریت تحول، (1)1، 89- 65.
رضایی، حسین؛ خزائیپول، جواد؛ کیالاشکی، جعفر؛ امانی، مجتبی (1392). طرح مدل تاثیرگذاری فرهنگسازمانی بر تسهیم دانش و ایجاد چابکی در مهار شرایط بحران با رویکرد پدافند غیرعامل. دو فصلنامه علمی و پژوهشی مدیرت بحران، (3)2، 59-67.
زاهدی، شمسالسادات؛ خیراندیش، مهدی (1387). تأثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار شهروندی کارکنان: مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران. مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 5، 9-30.
فانی، علیاصغر؛ محمدی، جعفر؛ آذر، عادل؛ فتحی، سمیه (1390). بررسی الگوی رابطه بین تنیدگی و رفتار شهروندی سازمانی با رویکرد فرا تحلیلی. پژوهشهای مدیریت عمومی، (12)4، 52-29.
مقیمی، سید محمد (1384). رفتار شهروندی سازمانی؛ از تئوری تا عمل. مدیریت فرهنگسازمانی، (1)4، 48-19.
یزدانشناس، مهدی؛ خشنود، علی (1393). تبیین الگوی روابط بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی بر اساس مفاهیم رفتار سازمانی مثبتگرا، مدیریت دولتی، (1)6، 208-189.
رحمانسرشت، حسین؛ شیخی، نرگس (1393). نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در اثرگذاری عوامل نگرش شغلی بر رفتار تسهیم دانش، مدیریت دولتی، (3)6، 502-481.
Appelbaum, S., Bartolomucci, N., Beaumier, E., Boulanger, J., Corrigan, R., Dore, I., Girard, C., and Serroni, C. (2004). Organizational citizenship behavior: a case study of culture, leadership and trust management decision, 42(1), 13–40.
Al-Zu’bi, H A. (2011). Organizational Citizenship Behavior and Impacts on Knowledge Sharing: An Empirical Study. International Business Research. 4(3). 221–227.
Bamforth, k. (1991). Social and Psychological consequences of long wall coal tirst, E. L.and mining. Human Relations. 2. 53–58.
Bock, G. W., Zmud, R. W., Kim, Y. G., and Lee, J. N. (2005). Behavioral intention formation in knowledge sharing: Examining the roles of extrinsic motivators, social-psychological forces, and organizational climate. MIS quarterly, 87–111.
Bolino, M.C., Turnley, W.H., and Niehoff, B.P. (2004). The Other Side of the Story: Reexamining Prevailing Assumptions about Organizational Citizenship Behavior, Human Resource Management Review, 14, 229–246.
Dipaola, M.F., and Hoy W.K. (2005). Organizational Citizenship of Faculty and Achievement of High School Student, the High School Journal, 88, 35–44.
Ersoy, N. C., Derous, E., Born, M. P., & van der Molen, H. T. (2015). Antecedents of organizational citizenship behavior among Turkish white-collar employees in The Netherlands and Turkey. International Journal of Intercultural Relations, 49, 68–79.
Hair, J., Anderson, R., Tatham, R., and Black, W. (1998). Multivariate Data Analysis. 5th edn. (Prentice Hall International, London.
Hasanali, F. (2002). Critical Success Factors of Knowledge Management. Hasanali,F., (2002), Critical Success Factors of Knowledge Management.
Hansen, S., and Avital, M. (2005). Share and share alike: The social and technological influences on knowledge sharing behavior, Sprouts: Working papers onInformation Systems, 5(13), 1–19.
Islam, T, Anwar, F, Rehman Khan, S U, and Rasli, A. (2012). Investigating the Mediating Role of Organizational Citizenship Behavior between Organizational Learning Culture and Knowledge Sharing. World Applied Sciences Journal, 19(6). 795–799.
Jarvenpaa, S., and Staples, D. (2000). The use of collaborative electronic media for information sharing: An exploratory study of determinants, Journal of StrategicInformation Systems, 9, 129–134.
Jacobs, E., and Roodt, G. (2007). The Development of Knowledge Sharing Construct to Predict Turnover Intentions, Aslib Proceedings: New Information Perspectives, 59(3), 229–248.
López-Domínguez, M., Enache, M., Sallan, J. M., & Simo, P. (2013). Transformational leadership as an antecedent of change-oriented organizational citizenship behavior. Journal of Business Research, 66(10), 2147–2152.
Lee, K. C., Lee, S., and Kang, I. W. (2005). KMPI: measuring knowledge management performance. Information & Management, 42, 469–482.
Lin, C.P. (2008). Clarifying the relationship between organizational citizenship behaviors, gender, and knowledge sharing in workplace organizations in Taiwan. Journal of Business and Psychology, 22(3), 241–250.
Markóczy, L., & Xin, K. (2004). The virtues of omission in organizational citizenship behavior. university of California, 200–230.
Nonaka I., and Takeuchi H. (1995). The knowledge creating company, How Japanese companies Create the Dynamics of Innovation. Oxford university press.
Niehoff, B.P., and Moorman, R.H (1993). Justice as a mediator of the relationship between methods of monitoring organization citizenship behavior, academy of management journal, 36(3), 556–527.
Organ, D.W. (1988). Organizational Citizenship Behavior: The Good Soldier Syndrome, Lexington Books, Lexington, MA.
Osterloh, M., and Frey, B. S. (2000). Motivation, knowledge transfer, and organizational forms. Organization science, 11(5), 538–550.
Teh, P. L., and Sun, H. (2012). Knowledge sharing, job attitudes and organisational citizenship behaviour. Industrial Management & Data Systems, 112(1), 64–82.
Podsakoff, P.M., MacKenzie, S.B., Paine, J.B., and Bachrach, D.G. (2000). Organizational Citizenship Behaviors: A Critical Review of the Theoretical and Empirical Literature and Suggestions for Future Research, Journal of Management, 26(3), 513–563.
Ramasamy, M, and Thamaraiselvan, N. (2011) Knowledge Sharing and Organizational Citizenship Behavior,
Knowledge and Process Management,
18(4), 278–284.
Thiagarajan, B., and Kubendran, V. (2012). AN Empirical Study On Organizational Citizenship Behavior On Knowledge Sharing In Private Sector Banks, International Journal of Information Technology and Knowledge Management, 6(1), 77–81
Van de ven, A. and Ferry, D. (1979). Measuring and assessing organizations. John Wiley, New York.