آشنا، مصطفی؛ عسگری، ناصر؛ مرادیصالح، علیرضا وغفوری، داوود. (1392). نقش فرهنگ سازمانی در تسهیل اقدامات مدیریت دانش. مدیریت فناوری اطلاعات، 5(4)، 1-22.
استرکی، اکبر؛ قنبری، حبیب و ولیخانی، کورش. (1399). امکانسنجی پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای اطلاعاتی، مطالعات حفاظت و امنیت انتظامی، 15(54)، 1-30.
امیری، غلامحسین. (1395). فرایند مدیریت دانش در نظام آموزشی غیررسمی دانشگاهها براساس نظریه نوناکا و تاکوچی. پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه فردوسی، مشهد، ایران.
بابایی فرسانی، میثم و رحیمپور، مژگان. (1399) بررسی تأثیر نوآوری باز بر اجرای مدیریت دانش با در نظر گرفتن فرآیندهای مدیریت دانش (نمونه پژوهش: منطقه دوم عملیات انتقال گاز استان اصفهان)، مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 2(7)، 181-215.
بهلولی، علی؛ اسماعیلپور، منصور و اسلامبولچی، علیرضا. (1399). بررسی عوامل استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی(مورد مطالعاتی: اداره آموزشوپرورش شهرستان دورود). بازیابی دانش و نظامهای معنایی، 7(22)، شماره 22، صفحه 1-26. http://Doi:10.22054 /jks.2020.50545.129.
حبیبی، نیکبخش و بصیری، مهدی. (1392). بررسی رابطه بین عوامل کلیدی سازمانی و مدیریت دانش در سازمانهای نظامی: مطالعه موردی؛ نهاجا. علوم و فنون نظامی، 9(25)، 75-99.
حسنلو، امالبنین و گلرد، پروانه(1397). بررسی رابطه مدیریت دانش و بهرهوری سازمان با نقش واسطهای نوآوری در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان. توانمندسازی سرمایه انسانی، 1(3)، 225-235.
ربیعی، علی و معالی، مهناز. (1391). مدیریت دانش، فرایندها، رویکردها، بهکارگیری دستنامه پیادهسازی. تهران: تیسا.
رشیدعلیپور، زهرا؛ انصاری، منوچهر و سیدجوادین، سیدرضا. (1398). بررسی تأثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (نمونه پژوهش: شرکت شیر پگاه)، مطالعات حفاظت و امنیت انتظامی، 2(7)، 33-60.
شریف زاده، فتاح و بودلایی، حسن. (1387). مدیریت دانش در سازمانهای اداری، تولیدی و خدماتی. انتشارات جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، چاپ اول، تهران.
صفری، محمود؛ سلیمانی، نادرو جعفری، پریوش. (1397). شناسایی عوامل توسعهدهنده کارامدی جمعی معلمان شهر تهران. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 10(37)، 335-358.
طرحانی، فرزاد. (1399). شناسایی عوامل دخیل در پیادهسازی نظام مدیریت دانش در صنایع دفاعی. مطالعات دفاعی استراتژیک، شماره 79، 201- 229.
عفتی، فاطمه و سرمدی، محمدرضا. (1398). ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهرهوری آسیایی (مطالعه موردی: شهرداری تهران). مطالعات دانششناسی، 6(21)، ص 1-23.
فردانش، هاشم. (1387). طبقهبندی الگوهای طراحی سازندهگرا بر اساس رویکردهای یادگیری و تدریس. مطالعات تربیتی و روانشناسی، 9(2)، 5-22.
فلاح، محمدرضا. (1397). شناسایی و تبیین پیشایندهای توانمندسازی منابع انسانی با رویکرد مدیریت دانش. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. 10(1)، 133-160.
قطبالدینی، ابوالفضل؛ دانایی، ابوالفضل و متانی، مهرداد. (1398). عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش سازمانی، مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 14(51)، 113-151.
قلیزاده، رضوان حسین و ادهم هاشمی، سیده سوده. (1392). شناسایی موانع پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه: (مطالعة موردی دانشگاه فردوسی مشهد). نامه آموزش عالی، 6(21)، ۴۱-۵۹.
کریمی بروجنی، صادق؛ نظری، شیرزاد؛ احمدی، سارا و رسایی، لیلا. (1393). شناسایی و تبیین نقش عوامل فرهنگی مؤثر بر اجرای مدیریت دانش در سازمان. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت چالشها و راهکارها.
اللهیاری، نیما. (1394). شناسایی موانع پیادهسازی و استقرار مدیریت دانش در شرکت پایانههای دادهای نوین. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات شاهرود.
نقوی، مصطفی و شفیعزاده، حمید. (1388). اصول و مبانی مدیریت دانش. رشد فناوری، 5(18)، 48-88.
Alavi, M. & Leidner, D. E. (2001). Review: Knowledge Management and Knowledge Management Systems: Conceptual Foundation and Research Issues. MIS Quarterly: Management Information Systems, 25(1), 107-136.
Bahrs, J. et al. (2010). A concept for model driven design ana evaluation of knowledge transfer. In Proceeding of the 44th Hawaii International Conference on Systems Sciences, HICSS-44 2010 Kooa, Kauai, HI, 110-121.
Bain, A. & Swan, G. (2011). Technology enhanced feedback tools as a knowledge management mechanism for supporting professional growth and school reform. Educational technology Research and Development, 1-13.
Bareny, J. B. (1991). Firm resources and sustained competitive advantage. Journal of Management, 17(1), 107-120.
Boer, N. Van B. (2011). Relation models for knowledge sharing behavior. European management Journal, 29(2), 85-97.
Breznik, Kristijan. (2018). Knowledge Management – from its Inception to the Innovation Linkage. Procedia - Social and Behavioral Sciences. Volume 238, 141-148. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2018.03.017.
Davenport, T., & Grover, V. (2001). Knowledge Management. Journal of Management Information Systems, 18(1), 3-4.
Feijoo Héctor M. Pérez; Ordaz, Mercedes García; López, Francisco J. Martínez. (2015). Barriers for the Implementation of Knowledge Management in Employee Portals. Procedia Computer Science. Volume 64, 2015, 506-513. https://doi.org/10.1016/j.procs.2015.08.551.
Jaziri, Dhouha. (2018). The advent of customer experiential knowledge management approach (CEKM): The integration of offline & online experiential knowledge. Journal of Business Research. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.05.029.
Kita, P. (2008). To Certain Aspects of Concentration and Competition in Distribution in the Context Globalization. Ekonomický časopis, 56(9), 912-924.
Malhotra, A. (2004). Why Knowledge Management Systems Fail? In Koenig, M.E.D. & Srikantaiah, T.: Knowledge Management Lessons Learned: What Works and what Doesn’t. NY: Information Today, Inc.
Mardani, Amirhosein; Nikoosokhan, Saghi; Moradi, Mahmoud; Doustar, Mohammad. (2018). The Relationship Between Knowledge Management and Innovation Performance. The Journal of High Technology Management Research. 29(1), 12–26. https://doi.org/10.1016/j.hitech.2018.04.002.
Miklosik, Andrej. (2014). Constraints of Knowledge Management Implementation in Business in the ICT Sector in Slovakia. Aplication of knowledge in process of business dynaminzation Central Europe. Mojmirovce: Ekonom, 366-374.
Miklosik, Andrej; Zak, Stefan. (2015). Framework for Effective Removal of Knowledge Management Implementation Barriers. Procedia Economics and Finance. Volume 30, 513-521. https://doi.org/10.1016/S2212-5671(15)01263-0.
Ricardo Colomo, Palacios; Eduardo, Fernandes; PedroSoto, Acosta; Xabier, Larrucea. (2018). A case analysis of enabling continuous software deployment through knowledge management. International Journal of Information Management. Volume 40, 186-189. https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2017.11.005.
Rohde, M. E. & Sundaram, D. (2011). Knowledge orchestration for sustained competitive advantage. In 44th Hawaii International Conference on Systems Sciences, HICSS-44 2010 Kooa, Kauai, HI, 47-61.
Songsangyos, Pradit. (2012). The Knowledge Management in Higher Education in Chiang Mai: A Comparative Review. International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012). Procedia - Social and Behavioral Sciences, 69(24), 399-403. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.426.
Zack, M.H. (2000). Competing on Knowledge. Handbook of Business Strategy, New York, 81-88.
Allahyari, Nima. (2014). Identifying obstacles to the implementation and establishment of knowledge management in the company of modern data terminals. Master's thesis. Faculty of Humanities, Islamic Azad University, Shahrood Science and Research Unit. [In Persian].
Amiri, Gholamhossein. (2015). Knowledge management process in the informal educational system of universities based on the theory of Nonaka and Takeuchi. master's thesis, field of educational management, Ferdowsi University, Mashhad, Iran. [In Persian].
Ashna, Mustafa; Askari, Nasser; Moradisaleh, Alireza; Ghafouri, Davood. (2012). The role of organizational culture in facilitating knowledge management practices. Journal of Information Technology Management, School of Management, University of Tehran, 5(4), 1-22. [In Persian].
Babaei Farsani, Meisam and Rahimpour, Mozhgan. (2019). Investigation of the effect of open innovation on the implementation of knowledge management by considering knowledge management processes (research example: the second region of gas transmission operations in Isfahan province). Strategic Organizational Knowledge Management Quarterly, 2(7), 181-215. [In Persian].
Bohlouli, Ali; Ismailpour, Mansour; Islambolchi, Alireza. (2019). Investigation of knowledge management establishment factors in education using data mining techniques (case study: Dorud city education department), 6(22), 1-26.
http://Doi:10.22054/jks.2020.50545.129. [In Persian].
Effati, Fatemeh; Sarmadi, Mohammad Reza. (2018). Evaluating the maturity of knowledge management using the Asian Productivity Organization model (case study: Tehran Municipality). Science Studies, 6(21), 1-23. [In Persian].
Fallah, Mohammad Reza. (2017). Identifying and explaining the antecedents of human resource empowerment with the approach of knowledge management. Human Resource Management Research Quarterly. Volume 10, Imam Hossein University. [In Persian].
Fardanesh, Hashem. (2008). Classification of Constructivist Design Patterns Based on Learning and Teaching Approaches, Educational and Psychological Studies, No. 34, 22-5. [In Persian].
Habibi, Nikbakhsh; Basiri, Mehdi. (2012). Examination of the relationship between key organizational factors and knowledge management in military organizations: a case study; Nehaja, 4(9), 75-99. [In Persian].
Hasanlou, Um Al-Banin; Gelard, Parvaneh. (2017). Investigating the relationship between knowledge management and organizational productivity with the mediating role of innovation in the General Department of Education of Zanjan Province, Human Capital Empowerment Journal, 1(3), 225-235. [In Persian].
Karimi Borojeni, Sadegh; Nazari, Shirzad; Ahmadi, Sara; Rasaei, Leila. (2013). Identifying and explaining the role of cultural factors affecting the implementation of knowledge management in the organization. The second international conference on managing challenges and solutions. [In Persian].
Naqavi, Mustafa; Shafizadeh, Hamid. (2008). Principles and Basics of Knowledge Management. Roshd Technology, 5(18), 48-88. [In Persian].
Qolizadeh, Rezvan Hossein; Adham Hashemi, Seyedeh Sodeh. (2012). "Identifying obstacles to the implementation of knowledge management in the university: (a case study of Ferdowsi University of Mashhad). Higher Education Journal, 6(21), 41-59. [In Persian].
Qotbuddini, Abolfazl; Danaei, Abolfazl; Matani, Mehrdad. (2018). "Effective factors on the implementation of organizational knowledge management. Strategic Management of Organizational Knowledge Quarterly, 14(51), 113-151. [In Persian].
Rabiei, Ali; Ma’ali, Mahnaz. (2012). Knowledge management, processes, approaches, application of the implementation manual. Tehran: Tisa. [In Persian].
Rashid Alipour, Zahra; Ansari, Manouchehr; Seyedjavadin, Seyedreza. (2018). Investigating the effect of implementing knowledge management on organizational performance (research sample: Shir Pegah Company). Quarterly Journal of Police Security and Protection Studies, 2(7), 33-60. [In Persian].
Safari, Mahmoud; Soleimani, Nader; Jafari, Parivash. (2017). Identification of factors that develop the collective efficiency of teachers in Tehran. Quarterly Journal of New Approach in Educational Management. Islamic Azad University, Maroodasht branch, Shiraz, 9(33). [In Persian].
Sharifzadeh, Fattah; Boudlaie, Hassan. (2007). Knowledge Management in Administrative, Production and Service Organizations. Academic Jihad Publications, Allameh Tabataba’i Unit, First Edition, Tehran. [In Persian].
Sterkey, Akbar; Ghanbari, Habib; Valikhani, Korosh. (2019). Feasibility of implementing knowledge management in intelligence organizations, Quarterly Journal of Police Protection and Security Studies, 15(54), 1-30. [In Persian].
Tarhani, Farzad. (2019). Identification of factors involved in the implementation of knowledge management system in defense industries. Strategic Defense Studies, No. 79, 201-229. [In Persian].