بهرامی، سوسن؛ یارمحمدیان، محمد حسین؛ فردوسی، مسعود؛ اجاقی، رضوان؛ ایزدی ورکی، فهیمه السادات؛ گلکار، مرضیه (1391). رابطهی مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، 9(4)، 558-566.
پروست، روب و رومهات (1385). مدیریت دانش، ترجمه علی حسینی خواه، نشر یسطرون، چاپ سوم.
پرهام، شهره (1389). تبیین چالشهای پیادهسازی مدیریت دانش و معرفی یک مدل مناسب جهت پیادهسازی در دانشگاه شهید چمران اهواز، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز.
پژوهان، آ (1387). بررسی رابطه بین فرهنگسازمانی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، پایانامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی؛ واحد تهران مرکز.
تقوی فرد، محمدتقی؛ رمضانپورخاکی، حسام؛ زارع رواسان، احد (1391). شناسایی و اولویت بندی موضوعات مهم مدیریت بیمارستانی جهت مستندسازی در نظام مدیریت دانش. مدیریت اطلاعات سلامت، 9(2)، 263- 255.
حسن زاده، محمد (1388). بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران. مجله دانشور رفتار، 16 (25)، 26- 11.
زمانی، بی بی عشرت (1386). بررسی زیرساختهایی مدیریت دانش در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضای هیات علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران، موسسه اطلاع رسانی نفت، گاز و پتروشیمی، موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
شعبانی، احمد؛ محمدی استانی، مرتضی؛ فرودگذار، حامد (1391)، شناسایی، بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعهی موردی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز). مدیریتاطلاعات سلامت، 9 (3)، 326-318.
طبیبی، سید جمال الدین؛ نصیری پور، امیراشکان؛ آقابابا، سارا؛ نبی پور جعفرآباد، نسیم (1390). مطالعهی ارکان مدیریت دانش در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران. مدیریت اطلاعات سلامت، 8 (4)،489 - 476.
فتحاللهی، بنفشه؛ افشار زنجانی، ابراهیم ؛ نوذری، دامون (1388). امکانسنجی پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه اصفهان. مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهم کنشها. به کوشش محمد حسن زاده و دیگران. تهران، نشر کتابدار.
قهرمانی، علی آدینه؛ هاشم پور، لیلا؛ عطاپور، هاشم (1390). مطالعه وضعیت زیر ساختهای مدیریت دانش در دانشگاه تبریز از دیدگاه اعضای هیات علمی. نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 45(57)، 85- 63.
کرمی، مهتاب؛ پیری، زکیه (1387). کاربرد مدیریت دانش در کدگذاری بالینی در سازمانهای مراقبت بهداشتی. مدیریت اطلاعات سلامت، 2(4).
کیوان آرا، محمود؛ یزدخواستی، علی؛ بهرامی، سوسن؛ مسعودیان، یوسف (1390). رابطهی مؤلفههای مدیریت دانش و هوش سازمانی در دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت 8 (5)، 680-673.
نیک بخت، اکرم؛ سیادت، سیدعلی؛ هویدا، رضا؛ مقدم، اعظم (1388). رابطه بین مدیریت دانش با سبکهای رهبری مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، 7 (2)، 224-216.
نیر، نجمه؛ جوکار، عبدالرسول (1391). رابطهی بین مدیریت دانش و خلاقیت در میان کتابداران کتابخانههای دانشگاهی شهر شیراز. مدیریت اطلاعات سلامت، 9(2)،232-224.
همتی، محمد (1389). ارزیابی میزان به کارگیری مؤلفههای مدیریت دانش در دانشکدههای پردیس فنی تهران. مقاله ارائه شده در. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران.
یارمحمدزاده، پیمان؛ سیادت، سیدعلی؛ هویدا، رضا؛ بختیار نصرآبادی، حسنعلی (1390)، تبیین مدل معادلهی ساختاری تأثیر فرایند تبدیل دانش بر سرمایهی انسانی در دانشگاههای اصفهان، علوم پزشکی اصفهان و صنعتی اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، 8 (8)، 1145-1136.
Abtahi, H & Salavati, A. (2006). Knowledge management in organization, Tehran: Publication.
Amaravadi, C. S. (2005). Knowledge management for administrative knowledge. Expert Systems, 22(2), 53-61.
Attafar A, Bahrami Samani M. The application of the learning organization’s indicators in public and Islamic Azad universities of Shahrekord. Higher Educ J. 2008; 2(1), 79-161. [Persian].
Bong S.H, Lee J, Gil Y. (2004). Effective team processes for technology internalisation with special emphasis on knowledge management: successful late starter, Samsung case. International Journal of Technology Management, 27 (1), 16–39.
Chandra S. A. (2008). Knowledge Management for Administrative Knowledge and Decision Sciences. College of Business andTechnology. Stripes; Hall 435 Western Illinois University, 61455.UAS.
Chandra S. A. (2008). Knowledge Management for Administrative Knowledge andDecision Sciences.College of Business andTechnology.Stripes; Hall 435 Western Illinois University, 61455.UAS.
Choi, Yong Suk, "An empirical study of factors affecting successful implementation of knowledge management" (2000). ETD collection for University of Nebraska - Lincoln. AAI9991981.
Choi.B, Lee.B, (2003), Knowledge management as a catalyst for innovation within organizations. Organisation Study, 18(7), 417-403.
Chourides, P., Longbottom, D., Murphy, W. (2003). "Excellence in knowledge Management: an Empirical Study to Identify Critical Factors and Performance Measures. Measuring Business Excellence, 7(2), 29-45.
Daneshfard, K. (2004). "Building capacity for organizational learning", Tehran. Journal Management, 14, 38-44. (In Persian).
Davel. R, & Snyman. M. (2007). Influence of corporate culture on the use of knowledge management techniques and technologies, Department of Information Knowledge Management, University of Johannesburg, 6-17.
Davenport, T. H. and L. Prusak (1998). Working Knowledge, Cambridge, MA: Harvard Business School Press.
Davenport, T., and Laurence, H. P. (1996). Working knowledge: new organizations manage what they know. Boston, Ma: Harvard Business School.
Eppler, M.J. & Sukowski, O. (2000). “Managing team knowledge: core processes, tools and enabling factors”, European Management Journal, 334-341.
Gold, A. Malhotra, A. & Segars, A.H. (2001). “Knowledge management: an organization capabilities perspective”. Journal of Management Information System,18(1), 185-214.
Golden, C. L. (2009). Knowledge Management and Historically Black Colleges and Universities. Dissertation for the Degree of Doctor of Philosophy Applied Management and Decision Sciences Information Systems Management Specialization, College of Management and Technology, Walden University.175-183 (In Persian).
Hung, Y.; C Huang, S.; M Lin, Q. & Tsai, M, L. (2005). Critical factors in adopting a knowledge management system for the pharmaceutical industry. Industrial Management & Data System, 105(2), 164-168.
Jamalzadeh M, Rahgozar H, Alavi F. 2011. A survey of Shiraz Islamic Azad University with regard to learning organization from the perspective of faculty members. Q J Appr Educ Admin, 2(5), 71-94. [Persian].
Khalifa, M. & Liu, V. (2003).
Determinations of KM programs, 20-30. Available at:
www.ejkm.com.
Kim, S. (2001). An empirical study of the relationship between knowledge management and information technology infrastructure capabilities in the management consulting industry, 24-27, Available on http: www. Proquest. umi.com.
Kuan, Y.W. (2005). Critical success factors for implementing knowledge management in small and medium enterprises. Industrial Management &Data System,105 (3), 262-273.
Lee, Y. C., and Lee, S. K. (2010). Capabilities processes and performance of knowledge management: A structural approach. Human Factors and Ergonomics in Manufacturing, 17(1), 21-41.
Liao, S.H. (2003). Knowledge Management Technologies and ApplicationsLiterature Review from 1995 to 2002.Expert Systems and Applications, 25(2), 155-164.
Menon, A, and Varadarajan, R.A. (1992). A model of marketing knowledge use within firms. Journal of Marketing, 65(4), 53-71.
Mohammadi Fateh, A.; Sobhani, M. & Mohammai, D. (2009). Knowledge management comprehensive approach, Tehran: Publication, Payame Puya 117- 118. (In Persian).
Najafbeygi R, (2004). Organization and management, (2nd Ed). Tehran: Islamic Azad University Scientific Publication Center, 230-235. (In Persian).
Nedlela, L.T. & Toit, A.S.A. (2001). “Establishing a knowledge management programme for competitive advantage in an enterprise”. Journal of Information Management, 21, 157-165.
Newmen, Brion. & Connord, W. Kurt. (1999). A framework for characterizing knowledge management methods, Theory Paper Km-Forum.Org, 30-35.
Pan, S. & Scarbrough, H. (1998). “A socio-technical view of knowledge sharing at bukman aboratoris”. Journal of Knowledge Management, 2(1), 55-66.
Piccoli, G., Ahmad, R., Ives, B. (2000). Knowledge Management in Academia: A Proposed Framework.Information Technology and Management,1, 229-245.
Probest, G., Steffen, R. & Kai, R. (2002). Managing Knowledge; Building Blocks for Success, New York; John Wilely & Sons.
Rastogi, P.N. (2000). Knowledge management and intellectual capital – the new virtuous reality of competitiveness. Human systems management, 19(1), 39-49.
Sallis، E.& jones، G. (2007). “knowledge management in education”, Kogan page،London,. 1-17.
Sarrafizadeh. A. (2007). Management information systems strategic approach, Tehran: Terme Publication, 431-435. (in Persian).
Sharma, S. & Wickramasinghe, N. (2002). A framework for building a learning organization in the 21st century, Working paper, 4-11.
Swieringa, J. & Wierdsma, A. (1992). Becoming a learning organization: beyond the learning curve, Addison-Wesley Publishing Company, 50-65.
Tabibi, S.J.; Maleki, M.R. & Delgoshaei, B., (2009). Writing successful theses, dissertations, research projects and scientific articles, Tehran: Ferdos Publication, 77-88. (in Persian).
Twigg, C.A. (1994). The Changing Definition of Learning. Educom Review, 29.
Zheng, W. (2005). The impact of organizational culture, structure, and strategy on knowledge management effectiveness and organizational effectiveness, 135- 190. Available on http:www.proqust.umi.com.