دوره 12 (1404)
دوره 11 (1403)
دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
تأثیر رهبری برندمحور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان (موردمطالعه: بانک سرمایه کرج)

مهدی اجلی؛ صاحبه رحمتی

دوره 11، شماره 40 ، مهر 1403، ، صفحه 143-188

https://doi.org/10.22054/jks.2022.67213.1497

چکیده
  پژوهش حاضر به‌منظور بررسی اثر رهبری برند محور مدیران ارشد بر روی تعهد به برند در بین کارکنان در حضور متغیرهای میانجی دانش کارکنان از برند، قرارداد روان‌شناختی و تناسب بین برند و کارکنان بانک سرمایه کرج انجام شده است. روش پژوهش توصیفی و از شاخۀ همبستگی بوده و جامعه آماری این پژوهش کارکنان بانک سرمایه کرج به تعداد 60 نفر است. به دلیل ...  بیشتر