دوره 12 (1404)
دوره 11 (1403)
دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
شناسایی مولفه‌های کلیدی ارزیابی عملکرد فناوری‌های دانش از دیدگاه خبرگان(یک پژوهش آمیخته)

حمیدرضا محمودی؛ نازیلا محرابی؛ عذرا دائی

دوره 11، شماره 40 ، مهر 1403، ، صفحه 229-267

https://doi.org/10.22054/jks.2023.70094.1536

چکیده
  هدف این پژوهش شناسایی مؤلفه‌های کلیدی ارزیابی عملکرد فناوری دانش از دیدگاه خبرگان است. این پژوهش در سایه پارادایم اثبات­‌گرایی قرار گرفت. جهت گردآوری اطلاعات، روش‌­های کتابخانه‌­ای­ و میدانی مدنظر بوده است. ابتدا مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد فناوری­‌های دانش به‌وسیله روش دلفی به دست آمد. سپس برای مقایسه این مؤلفه‌ها پرسش‌نامه ...  بیشتر