دوره 12 (1404)
دوره 11 (1403)
دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی با استفاده از مدل لیب کوآل

علی جلالی دیزجی؛ لیلا جباری

دوره 4، شماره 12 ، آبان 1396، ، صفحه 109-129

https://doi.org/10.22054/jks.2018.11861.1158

چکیده
  هدف: در این تحقیق، سنجش کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی و شناسایی مولفه‌های خدمت نیازمند ارتقاء هدف پژوهش است. روش: پژوهش پیمایشی با مدل لیب‌کوال بوده و داده‌ها با پرسش‌نامه گردآمده است. شکاف بین حداقل انتظارات و نیز حداکثر انتظارات با سطح دریافت کاربران و معناداری تفاوت بین این سطوح تحلیل شده است. اطلاعات پژوهش ...  بیشتر