ارزانی، آمنه و سایهبانی، نادر. (1394). بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکتهای تولید برق بر ساس مدل APO (مطالعه موردی: شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان)، هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللیمدیریت دانش، تهران.
خدیور، آمنه و عباسی، فاطمه. (1395). ارزیابی بلوغ مدیریت دانش در سیصد شرکت برتر ایرانی. پژوهشهای نوین در تصمیمگیری. 3، 41-23.
دشتی، امیر سعید؛ صادقی، فرشته؛ آقا حسن شیرازی، صادق و خدامرادی، خالد (1393)، ارزیابی مدیریت دانش بر مبنای مدل APO (مطالعه موردی: شرکت برق منطقهای تهران) قابلدسترس از طریق: http://www. Civilica.com/paper/ikmco8-ikmco8_334.html
رازینی، روح اله و سینا، میلاد. (1397). ارائه دستهبندی جامع از عوامل کلیدی مؤثر در استقرار مدیریت دانش سازمانی، فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، 1(1)، 168-133.
ربیعی، علی و خواجوی، زینب (1389)، استقرار نظام مدیریت دانش و ارائه الگوی کاربردی در شهرداری تهران. فصلنامه تخصصی رشد فناوری، 6(24)، 22-29.
رحیمزاده، مریم؛ خلیل زاده، محمد و سلطانی، رؤیا. (1397). شناسایی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور عمرانی رویکردی از معادلات ساختاری. فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، 32(16)، 72-57.
رستگار، عباسعلی و جعفری، طه. (1398). تأثیر قابلیتهای زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسبوکار بر عملکرد سازمان با در نظر گرتن متغیر میانجی قابلیتهای فرایندی مدیریت دانش، نشریه علمی مدیریت راهبردی دانش سازمانی دانشگاه امام حسین (ع)، 2(5)، 208-173.
رمضانیان، محمد رحیم؛ مرادی، محمود و بساق زاده، نرجس (1391)، تأثیر فرایند تسهیم دانش و توانایی جذب دانش بر قابلیت نوآوری، فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، 11، 111-91.
سپهری، احمد (1395)، ارزیابی بلوغ مدیریت دانش، چیستی و چرایی، مجله الکترونیکی مطالعات مدیریت دانش، 26، 12-7.
شفیعی، سلیمان؛ مرادی، محمود و احمدی، حمید (1397)، ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش بر اساس چارچوب APO مطالعه موردی کتابخانههای مرکزی و دانشکدههای دانشگاه رازی. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 29 (4)، 155 -143.
شفیعی، سلیمان؛ مرادی، محمود و جعفری، محسن. (1398). سنجش بلوغ مدیریت دانش در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی (نمونه پژوهش: کتابخانههای عمومی کرمانشاه)، مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 2(6)، 77-109.
قلیچ لی، بهروز؛ ابراهیمی، شیما. (1395). امکانسنجی استقرار مدیریت دانش با رویکرد بهرهوری آسیایی (APO)، چشمانداز مدیریت دولتی، 25، 114-95.
کرمی، سارا. (1394). لزوم پیادهسازی مدیریت دانش بر اساس چارچوب APO در صنعت برق. مجله الکترونیکی مطالعات مدیریت دانش، 24، 16-20.
کشاورزی، علی. حسن و رادسرشت، مجتبی. (1397). ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش و ارائه برنامههای بهبود (موردمطالعه: هواناجا)، نشریه علمی مدیریت راهبردی دانش سازمانی دانشگاه امام حسین (ع)، 1(1)، 47-11.
کنجکاو منفرد، امیررضا؛ ملک پور، لیلا؛ حاجی قاسمی، محمد (1398)، نقش قابلیتهای پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیتهای مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد). مدیریت راهبردی دانش سازمانی، 5، 118-83.
محرابی، جواد؛ دکامنی، مهراب و نصیری، روحالله، (1396)، بررسی امکانسنجی استقرار سامانه مدیریت دانش در استانداری (مطالعه موردی استانداری همدان).فصلنامهمطالعاتمدیریتوحسابداری، 3(1)، 122-112.
ملکی، مجید و لطفی، احمد (1395)، ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاه افسری امام علی (ع)، فصلنامه مدیریت نظامی، 61، 157-135.
مکیزاده، فاطمه و فرزین یزدی؛ محبوبه. (1393). شناسایی ابعاد سیستم مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی و تحلیل آن بر توسعه نوآوری (مطالعه موردی: استان یزد)، فصلنامه اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی 21(3)، 425-447.
هاشمی، صدیقه السادات؛ محمدی مقدم، یوسف و محمدی مقدم، الهام. (1390). مدیریت دانش: الزامات و چالشها. فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 6(9)، 130-101.
Arias-Pérez, J. E., & Durango-Yepes, C. M. (2015). Exploring knowledge management maturity from funcionalist and interpretivist perspectives. Entramado, 11(1), 94-104.
Asian Productivity Organization. (2015). Knowledge Managementfor the Public Sector.
Aydiner, A. S., Tatoglu, E., Bayraktar, E., Zaim, S., & Delen, D. (2019). Business analytics and firm performance: The mediating role of business process performance. Journal of Business Research, 96, 228–237.
Blackler, F. (1995). Knowledge, knowledge work and organizations: An overview and interpretation. Organization studies, 16(6), 1021-1046.
Carvalho, N., & Gomes, I. (2017). Knowledge sharing between enterprises of the same group. International Journal of Knowledge Management (IJKM), 13(1), 34-52.
Chang, T. H., & Wang, T. C. (2009). Using the fuzzy multi-criteria decision making approach for measuring the possibility of successful knowledge management. Information sciences, 179(4), 355-370.
Chiu, C. N., & Chen, H. H. (2016). The study of knowledge management capability and organizational effectiveness in Taiwanese public utility: the mediator role of organizational commitment. SpringerPlus, 5(1), 1520.
Donate, M. J., & de Pablo, J. D. S. (2015). The role of knowledge-oriented leadership in knowledge management practices and innovation. Journal of Business Research, 68(2), 360-370.
Gopta, B., Lyer, L. s. m et, al., 2000, Knowledge Management: practices and challenges. Industrial management & pata system, p 17-21.
Hansen, Morten T. (2002). Knowledge Networks: Explaining Effective Knowledge Sharing in Multiunit Companies,. Journal of Organization Science, 13(3), 232-248.
Hejase, H. J., Hejase, A. J., Tabsh, H., & Chalak, H. C. (2016). Intellectual capital: an exploratory study from Lebanon.
Hussain, F., Lucas, C., & Ali, A. (2004). Managing knowledge effectively. Journal of Knowledge Managememt Practice. 5 (1), 1-12.
Lönnqvist, A. (2017). Embedded knowledge management: towards improved managerial relevance. Knowledge Management Research & Practice, 15(2), 184-191.
Kaur J. (2014). Comparative study of capability maturity model, International Journal of Advanced Research in Computer Science & Technology, 2 (1), 47-49.
Lee, H. S. (2017). Knowledge management enablers and process in hospital organizations. Osong public health and research perspectives, 8(1), 26.
Marfo, K. (2016). Context and the Advancement of a global Science of Human Development: A Commenbtary. Monographs of the Society for Research in Child Development, 81(1), 172-182.
Martinez-Martinez, A., Cegarra-Navarro, J.-G., Garcia-Perez, A., & Wensley, A. (2019). Knowledge agents as drivers of environmental sustainability and business performance in the hospitality sector. Tourism Management, 70, 381–389.
Marques, J. M. R., La Falce, J. L., Marques, F. M. F. R., De Muylder, C. F., & Silva, J. T. M. (2019). The relationship between organizational commitment, knowledge transfer and knowledge management maturity. Journal of Knowledge Management, 23(3), 489-507
Mochamad, A. W. (2019). Knowledge Management Maturity in Construction Companies (Hasil Review dan Kelengkapan).
Muthuveloo, R., Shanmugam, N., & Teoh, A. P. (2017). The impact of tacit knowledge management on organizational performance: Evidence from Malaysia. Asia Pacific Management Review, 22(4), 192–201
Niknamian, S. (2019). The Relationship Between Valuation Criteria and Maturity Level of Knowledge Management: An Empirical Analysis. IUP Journal of Knowledge Management, 17(2), 7-20
Ramadhani, S. Hidajat Tjakraatmadja, J and Thoha, N. (2012). knowledge management maturity level assessment (case study of of PT. XYZ). The Indonesian Journal of Business Administration, 1 (9), 672-679.
Salunke, S., Weerawardena, J., & McColl-Kennedy, J. R. (2019). The central role of knowledge integration capability in service innovation-based competitive strategy. Industrial Marketing Management, 76, 144-156
Oinas-Kukkonen, H (2003) The 7C Model For Organizational Knowledge Creation And Manage-ment. [Online]. <www.oasis.oulu.fl/publica tions/ oklco4.hok>.
Wei, C. C., Choy, C. S., & Yew, W. K. (2009). Is the Malaysian telecommunication industry ready for knowledge management implementation?. Journal of knowledge management.
Wilensky, H. L. (2015). Organizational intelligence: Knowledge and policy in government and industry (Vol. 19). Quid Pro Books.
Yang, J. (2010). The knowledge management strategy and its effect on firm performance: A contingency analysis. International Journal of Production Economics, 125(2), 215–223.
Yukl, G. (2010). Leadership in Organizations. Upper Saddle River, New Jersey: Prentice Hall