دوره 12 (1404)
دوره 11 (1403)
دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
مدیریت اطلاعات و دانش
طردگرایی سازمانی و تفکر ابزاری بر پنهان‌سازی دانش با تبیین نقش میانجی رهبری فداکارانه

علیرضا کوشکی جهرمی؛ شبنم زرجو؛ زهرا غفوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.22054/jks.2024.75351.1601

چکیده
  پژوهش حاضر از فلسفه پژوهشی تحصلگرایی تبعیت می‌کند، از نوع قیاسی و کمی است و از نظر هدف در زمره پژوهش‌های کاربردی و توسعه است، استراتژی پژوهش حاضر پیمایشی است که درصدد تبیین روابط و میزان تاثیر متغیرها است، جامعه آماری پژوهش شامل اعضای هیات علمی دانشکده پردیس علوم دانشگاه تهران است که تعداد آنان 151 نفر برآورد شده است که با استفاده ...  بیشتر